Maria Coma
La cantant, pianista i compositora Maria Coma (Barcelona, 1986) presentarà dimecres a les 9 del vespre a la sala petita del Kursaal el seu primer disc en solitari: Linòleum, després de fer gira pels escenaris amb el grup u_mä. Es tracta d'un àlbum molt personal i introspectiu, amb una sonoritat que recorda Björk, Joanna Newsom o Hanne Hukkelbert, entre altres.
En concert presenta les cançons del disc en format de trio (amb Pau Ballvé, bateria i Jordi Lanuza, baix). Aquesta fórmula dóna un aire molt més cru i directe a les cançons, que passen per estils tan diversos com el pop, la música clàssica, el jazz, la cançó d'autor i fins i tot el rock. Un concert molt íntim i alhora explosiu.
Com és habitual en els espectacles de sala petita, són entrades sense numerar i 10 euros (8 amb carnet Galiner), i es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon (938723636) o internet (www.kursaal.cat).
www.mariacoma.com
CALENDARI SALA PETITA
24 de novembre – MARIA COMA CANÇÓ D'AUTOR-POP.... 10€ - 12€
1 de desembre- AVATAR DANSA I TECNOLOGIA. 10€- 8€
2 de desembre – CESC FREIXAS CANÇÓ D'AUTOR. 10€- 8€
9 de desembre – TRIO ARRIAGA MÚSICA CLÀSSICA. 12€ - 10€
16 de desembre – ANNA ROIG I L'OMBRE DE TON CHIEN. CANÇÓ D'AUTOR 12€ - 10€
Maria Coma presenta dimecres al Kursaal Linòleum
Cultura i Mitjans
És el seu primer disc en solitari, que presentarà a Manresa en format trio
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
23 de novembre de 2010 a
les 20:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró
-
Cultura i Mitjans
Sant Salvador de Guardiola prepara quatre dies de Festa Major amb música, teatre i tradició
-
Cultura i Mitjans
La música i l'èpica del setge de 1711 tornaran al Castell de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Una vuitantena d'actors preparen aquest estiu el muntatge participatiu d'«El retaule del flautista»
-
Cultura i Mitjans
Voilà! desembarca a Sant Fruitós amb tres dies de música i anuncia nous concerts a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària
