L'artista plàstica Marta Arañó, especialitzada en la tècnica de pintura amb vi, serà dissabte a 2/4 de 12 del migdia al Museu de la memòria de la vinya i el vi de Sant Fruitós de Bages, per oferir un taller per a tota la família on els assistents podran descobrir i aprendre aquesta modalitat artística que utilitza el vi com a material artístic.
El dissabte, els nens i nenes que hi participin utilitzaran vi sense alcohol, i dibuixaran i pintaran gotims i pàmpols sobre uns petits suports molt originals, mentre que els pares i mares o els joves que vulguin participar-hi podran pintar pàmpols, branques de ceps o raïms.
Des de l'any 2014, a través del seu projecte Tinta i vi, Arañó ha realitzat múltiples exposicions amb aquesta tècnica i ha pintat per cellers d'arreu.
Aquest taller familiar s'emmarca amb les activitats vinculades a l'exposició d'art contemporani Vi_suals, que es pot veure fins al 12 de juny a l'equipament cultural.
L'activitat és gratuïta i cal fer inscripció prèvia a sfb.museu@santfruitos.cat.
Marta Arañó ensenyarà la tècnica de pintura amb vi al Museu de Sant Fruitós
El taller es farà aquest dissabte i s'emmarca en l'exposició "Vi_suals", que es pot visitar fins al dia 12 de juny
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de maig de 2022 a les 15:39
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Rodrigo Rodríguez Comos dona dues obres al Museu de Manresa que enriqueixen el fons artístic
-
Cultura i Mitjans Tina Araüna exposa «Matriu» al MoMa Espai Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona
-
Cultura i Mitjans Edicions FUB publica «Just quan despertava», el relat inèdit de Josep Maria Aloy sobre joves en risc
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages celebra els 30 anys amb rècord de públic i de copes de vi venudes
-
Cultura i Mitjans Les Fabricantes reviuen el passat fabril de Valls i Palà de Torroella amb èxit de públic i activitats