Augmentar el nombre mecenes de la Fundació Cardona Històrica, involucrar els ciutadans, les empreses i les entitats de la vila en la tasca empresa per la Fundació i contribuir a la preservació i difusió del patrimoni històric de Cardona és l'objectiu del nou programa de mecenatge de la Fundació Cardona Històrica que ha posat en marxa l'Ajuntament cardoní.
La principal aposta del programa consisteix en la promoció de la participació i col·laboració d'empreses i particulars a la Fundació Cardona Històrica a través de la figura dels membres de la Fundació. Els membres de la Fundació disposaran de diversos avantatges com a mecenes de la institució. Per una aportació anual mínima de 30 euros aquests mecenes podran gaudir d'entrades gratuïtes als equipaments que gestiona la Fundació, així com de descomptes en les activitats i productes que ofereix.
Per fer-se membre de la Fundació només cal omplir la butlleta de col·laboració que es pot trobar al Parc Cultural de la Muntanya de Sal, a l'Ajuntament de Cardona, a l'Oficina de Turisme i al Centre Cardona Medieval.
A banda de la figura de membre de la Fundació, també es potenciaran les figures de membre col·laborador i membre protector per aquelles modalitats de mecenatge més estables i de més llarga durada o que suposin aportacions econòmiques puntuals o extraordinàries.
Amb aquesta iniciativa, l'Ajuntament vol seguir mantenint el vincle de la població amb el patrimoni cultural de la vila i potenciar-ne la seva preservació i difusió, a través de la Fundació Cardona Històrica, fundació privada municipal que gestiona el Parc Cultural de la Muntanya de Sal, el Centre Cardona Medieval i les visites al castell de Cardona. L'Ajuntament confia que la iniciativa, que està destinada tant a particulars, com a empreses, compti amb un ampli recolzament sobretot entre el sector turístic de la vila atesa la incidència que la promoció del patrimoni cultural té en la promoció del turisme a Cardona.
Mecenatge per a la Fundació Cardona Històrica
La principal aposta del programa de l'Ajuntament consisteix en la promoció de la participació i col·laboració d'empreses i particulars
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de desembre de 2011 a les 18:23
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa