El campus gospel Rajadell ha comptat amb figures internacionals de primera línia. Foto: Jordi Preñanosa
La setena edició del Campus Gospel de Rajadell ha estat la més exitosa de la seva història: un centenar de campusins han fet vida durant 3 dies al poble assistint a tallers i activitats relacionades amb el gospel, i unes 1.100 persones han estat presents en els 3 concerts que s'han programat dins els Campus: divendres, amb Lurine Cato, Black Light Gospel i Esclat Gospel Singers; dissabte, amb David Daniel; i ahir diumenge, amb la gran Janice Harrington per tancar el programa. Ni el xàfec que va caure ahir a la tarda moments abans de començar el concert va poder espatllar un cap de setmana ple de sentiment, música i noves experiències a Rajadell.
Així ho van fer saber els mateixos artistes: Latonius J. Aerl, del cor de Janice Harrington, va dir que "mai no tornareu a ser els mateixos després d'aquest Campus" i la mateixa Harrington va assegurar que "tot allò que vull dir és a les meves cançons. Déu és bo i la seva gràcia ens ha portat aquí per a compartir aquests moments de felicitat cantant".
Els organitzadors, Esclat Gospel Singers i Ajuntament de Rajadell, es mostren absolutament satisfets d'aquest Campus i ja pensen en properes edicions.
Més assistència que mai als concerts de gospel de Rajadell
Cultura i Mitjans
Unes 1.100 persones han assistit als 3 concerts que han tingut lloc aquest cap de setmana en el marc del Campus Gospel Rajadell
ARA A PORTADA
-
Societat La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna el seu 48è corredor humanitari Pere Fontanals
-
Societat La C-55 estrena el desdoblament entre el Castell de Castellbell i el túnel de Boguñà Pere Fontanals
-
-
Societat Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya» ACN
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
Publicat el
04 de juliol de 2011 a
les 19:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Principal de la Bisbal protagonitza una matinal sardanista a Callús aquest diumenge
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada s'immergeix en els aiguats de 1907 amb la 14a edició d'Embarrats
-
Cultura i Mitjans
Txema Rico i Manel Solé reparteixen abstracció i figuració pels centres cívics de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa
-
Cultura i Mitjans
FeMBlues recupera l'escena del blues a Manresa amb set concerts fins a l'abril de 2027
-
Cultura i Mitjans
Sara Roy: «Em preocupa que els temps foscos acabin afectant la cultura»
