El campus gospel Rajadell ha comptat amb figures internacionals de primera línia. Foto: Jordi Preñanosa
La setena edició del Campus Gospel de Rajadell ha estat la més exitosa de la seva història: un centenar de campusins han fet vida durant 3 dies al poble assistint a tallers i activitats relacionades amb el gospel, i unes 1.100 persones han estat presents en els 3 concerts que s'han programat dins els Campus: divendres, amb Lurine Cato, Black Light Gospel i Esclat Gospel Singers; dissabte, amb David Daniel; i ahir diumenge, amb la gran Janice Harrington per tancar el programa. Ni el xàfec que va caure ahir a la tarda moments abans de començar el concert va poder espatllar un cap de setmana ple de sentiment, música i noves experiències a Rajadell.
Així ho van fer saber els mateixos artistes: Latonius J. Aerl, del cor de Janice Harrington, va dir que "mai no tornareu a ser els mateixos després d'aquest Campus" i la mateixa Harrington va assegurar que "tot allò que vull dir és a les meves cançons. Déu és bo i la seva gràcia ens ha portat aquí per a compartir aquests moments de felicitat cantant".
Els organitzadors, Esclat Gospel Singers i Ajuntament de Rajadell, es mostren absolutament satisfets d'aquest Campus i ja pensen en properes edicions.
Més assistència que mai als concerts de gospel de Rajadell
Unes 1.100 persones han assistit als 3 concerts que han tingut lloc aquest cap de setmana en el marc del Campus Gospel Rajadell
ARA A PORTADA
-
Manresa proposa un Pla de Barris «de màxims» per invertir 25 milions al Centre Històric Pere Fontanals
-
Alarma per un home armat a Manresa, que ha acabat sent un policia fent una detenció per estrangeria Pere Fontanals
-
-
Descobreixen a Montserrat un manuscrit inèdit del primer poema èpic sobre Cristòfor Colom Pere Fontanals
-
Publicat el 04 de juliol de 2011 a les 19:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Súria obre les portes de la Fàbrica Abadal per les Jornades Europees de Patrimoni
-
Cultura i Mitjans Les portes obertes a Cal Clarassó atrauen el doble de visitants durant les Jornades de Patrimoni
-
Cultura i Mitjans Castellbell i el Vilar renova el suport a la Capella de Música Burés amb un conveni anual
-
Cultura i Mitjans Una caminada pel Camí del Vilar fa viure el patrimoni de Castellbell i el Vilar
-
Cultura i Mitjans Manresa proposa distingir amb la Medalla al Mèrit Cultural Francesc Comas i Joan Morros
-
Cultura i Mitjans La Fira Mediterrània tanca la 28a edició amb una xifra rècord de professionals acreditats