El campus gospel Rajadell ha comptat amb figures internacionals de primera línia. Foto: Jordi Preñanosa
La setena edició del Campus Gospel de Rajadell ha estat la més exitosa de la seva història: un centenar de campusins han fet vida durant 3 dies al poble assistint a tallers i activitats relacionades amb el gospel, i unes 1.100 persones han estat presents en els 3 concerts que s'han programat dins els Campus: divendres, amb Lurine Cato, Black Light Gospel i Esclat Gospel Singers; dissabte, amb David Daniel; i ahir diumenge, amb la gran Janice Harrington per tancar el programa. Ni el xàfec que va caure ahir a la tarda moments abans de començar el concert va poder espatllar un cap de setmana ple de sentiment, música i noves experiències a Rajadell.
Així ho van fer saber els mateixos artistes: Latonius J. Aerl, del cor de Janice Harrington, va dir que "mai no tornareu a ser els mateixos després d'aquest Campus" i la mateixa Harrington va assegurar que "tot allò que vull dir és a les meves cançons. Déu és bo i la seva gràcia ens ha portat aquí per a compartir aquests moments de felicitat cantant".
Els organitzadors, Esclat Gospel Singers i Ajuntament de Rajadell, es mostren absolutament satisfets d'aquest Campus i ja pensen en properes edicions.
Més assistència que mai als concerts de gospel de Rajadell
Cultura i Mitjans
Unes 1.100 persones han assistit als 3 concerts que han tingut lloc aquest cap de setmana en el marc del Campus Gospel Rajadell
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Josephine», de Beth de Araújo, guanya el premi al millor llargmetratge del Clam 2026 Pere Fontanals
-
-
-
Política Sant Fruitós de Bages aprova unes ordenances fiscals amb una pujada general del 4,3% Pere Fontanals
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
Publicat el
04 de juliol de 2011 a
les 19:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Feliu Sasserra recorda les bruixes executades al Serrat de les Forques
-
Cultura i Mitjans
«Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946
-
Cultura i Mitjans
Moià obre el debat sobre el futur dels equipaments culturals amb la història d'El Casal
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa una campanya per fomentar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós bateja el passeig de la Rosaleda amb el nom de la científica Josefina Castellví
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós estrena «Voilà! al Teatre» amb tributs a ABBA, Sabina i Adele
