El campus gospel Rajadell ha comptat amb figures internacionals de primera línia. Foto: Jordi Preñanosa
La setena edició del Campus Gospel de Rajadell ha estat la més exitosa de la seva història: un centenar de campusins han fet vida durant 3 dies al poble assistint a tallers i activitats relacionades amb el gospel, i unes 1.100 persones han estat presents en els 3 concerts que s'han programat dins els Campus: divendres, amb Lurine Cato, Black Light Gospel i Esclat Gospel Singers; dissabte, amb David Daniel; i ahir diumenge, amb la gran Janice Harrington per tancar el programa. Ni el xàfec que va caure ahir a la tarda moments abans de començar el concert va poder espatllar un cap de setmana ple de sentiment, música i noves experiències a Rajadell.
Així ho van fer saber els mateixos artistes: Latonius J. Aerl, del cor de Janice Harrington, va dir que "mai no tornareu a ser els mateixos després d'aquest Campus" i la mateixa Harrington va assegurar que "tot allò que vull dir és a les meves cançons. Déu és bo i la seva gràcia ens ha portat aquí per a compartir aquests moments de felicitat cantant".
Els organitzadors, Esclat Gospel Singers i Ajuntament de Rajadell, es mostren absolutament satisfets d'aquest Campus i ja pensen en properes edicions.
Més assistència que mai als concerts de gospel de Rajadell
Unes 1.100 persones han assistit als 3 concerts que han tingut lloc aquest cap de setmana en el marc del Campus Gospel Rajadell
Ara a portada
Publicat el 04 de juliol de 2011 a les 19:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes