Els universitaris van omplir la sala Silenci. Foto: Silenci
Universitaris de la FUB i la UPC van aconseguir reunir ahir més de 1.500 estudiants en la "I Gran Festa Universitària de la Catalunya Central". La festa que es va dur a terme a la Sala Silenci va portar a Manresa estudiants de tot el Bages, d'Osona, de Barcelona i de diferents ciutats del Vallès. En una acció de convocatòria sense precedents, Manresa va convertir-se ahir en un magnífic campus universitari.
Per tal de fomentar l'ús responsable de l'oci nocturn, la Sala Silenci va posar a disposició dels estudiants un autobús gratuït que cada 30 minuts va recórrer diferents punts de la ciutat per evitar que els estudiants haguessin d'agafar el cotxe. El recorregut de l'autobús començava a Plaça Espanya, passava per l'Estació de tren i arribava fins a la Sala. Es calcula que uns 400 estudiants van utilitzar aquest servei.
Segons els mateixos estudiants, el "Set de Festa", així és com s'anomena aquesta trobada universitària, va permetre fomentar l'oci universitari a la ciutat i després de la gran acollida tenen la intenció de repetir l'experiència. Des de la mateixa comissió de festes, van agrair també a la Sala Silenci que posés a la disposició dels estudiants un servei d'autobús gratuït en el que consideren una mesura molt encertada i que va tenir una gran acceptació.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
18 de març de 2011 a
les 20:59
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Cineclub Manresa omple la tardor de cinema amb mirades femenines i òperes primes
-
Cultura i Mitjans
El 12è Concurs de Teatre Poble de Fals arrenca aquest diumenge amb «Adossats»
-
Cultura i Mitjans El Mujal viurà diumenge la Festa Major en honor de la Santa Creu
-
Cultura i Mitjans
Sant Vicenç celebrarà diumenge l'Aplec de Castellet amb cultura popular i folklore internacional
-
Cultura i Mitjans
Manresa participarà en una gimcana digital europea sobre patrimoni industrial
-
Cultura i Mitjans
El Casino presenta la nova temporada d'exposicions i activitats fins a final d'any
