Des del passat dissabte en que va ser inaugurat a l'Espai 7 del Centre Cultural el Casino, el Pessebre Monumental de Manresa i l'exposició de vint-i-tres diorames nadalencs del Grup Pessebrístic de Manresa, ha rebut la visita de més de 5.000 persones. A part, en aquests deu dies també hi han passat, en visites guiades, més de 300 infants i adults de diverses escoles i entitats.
En aquest dia de Sant Esteve, al vespre, hi va actuar el quartet Sopa de Galets, que està compost per noies que feien la seva primera actuació en públic. Van interpretar a la vora del pessebre un recital de cançons típiques de Nadal, en català i en anglès. La seva actuació, va ser molt aplaudida pel nombrós públic que omplia a vessar la sala d'exposicions.
La mostra pessebrística, aquest any ambientada en la recreació del castell medieval i el pont gòtic de Castellbell i el Vilar, estarà oberta fins al dia 8 de gener, tots els dies laborables de 6 a 9 de la tarda, excepte els dilluns. Dissabtes i festius, també obrirà els matins de 11 a 14 hores, excepte el dia 1 de gener.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de desembre de 2016 a les 22:44
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa rep el príncep Assuan i les llargues cues per lliurar la carta als Reis
-
Cultura i Mitjans
Cap d'Any festiu a Sant Fruitós amb activitats familiars i música en directe al pavelló
-
Cultura i Mitjans
Ràdio Santpedor estrena «La Tarda», un magazín mensual per recuperar la ràdio local
-
Cultura i Mitjans
El Teatre del Foment Cultural de Súria celebra el seu centenari coincidint amb Els Pastorets
-
Cultura i Mitjans
Moià inaugura Cal Comadran, el nou equipament cultural que recupera el llegat tèxtil
-
Cultura i Mitjans
El Parc de Nadal del Món del Joc obre a Santpedor amb zones d'esport, jocs i sorpreses
