Les Joventuts Musicals de Moià encaren la recta final de la temporada aquest dissabte amb un concert de la soprano Sara Bañeras que estarà acompanyada al piano per José Ramón Martín.
En el programa Via musicorum, la soprano Sara Bañeras, guanyadora del primer premi del IV Concurs Josep Palet de Martorell, proposarà una primera part de cançó de compositors centreeuropeus, centrada en el repertori romàntic i postromàntic, i una segona part de compositors catalans i bascos amb cançó o fragments d'òpera i sarsuela.
Cantarà peces de Richard Strauss, Franz Liszt, Amadeu Vives, Frederic Mompou, Miquel Ortega, Alicia de Larrocha, Jesús Guridi i Eduard Toldrà.
El concert tindrà lloc a l'Auditori Sant Josep de Moià a partir de les 6 de la tarda. L'entrada té un preu de 5 euros.
Moià programa dissabte un concert de la soprano Sara Bañeras amb José Ramón Martín al piano
Proposarà una primera part de cançó de compositors centreeuropeus, centrada en el repertori romàntic i postromàntic, i una segona part de compositors catalans i bascos
ARA A PORTADA
-
Arribar en tren a Terrassa passades les 10 de la nit i quedar-se tirat per falta d'autobusos Pere Fontanals
-
Resignació a l'estació de Rodalies de Manresa en el segon dia amb transport alternatiu a Terrassa Redacció
-
-
El Suprem ratifica l'any i mig de presó per a tres ultres per una agressió d'odi a independentistes de Balsareny Pere Fontanals
-
Publicat el 02 de juny de 2023 a les 20:43
Actualitzat el 02 de juny de 2023 a les 20:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Cur(s)a del Còlera i Mateu Peramiquel omplen de vida la Festa de Sant Sebastià a Súria
-
Cultura i Mitjans
Manresa lliurarà dimecres el 13è Premi Planes al documental de 3Cat «Et faran un home»
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de persones descobreixen Can Figueras en una jornada de portes obertes
-
Cultura i Mitjans
Súria comença a commemorar el centenari de Magí Fàbrega amb una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa culmina l'adequació de la tercera planta per preservar el patrimoni
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós obre l'Any Pere Clapera amb una exposició sobre el Barça dels anys 50
