Després de dos anys sense celebrar-se a causa de la pandèmia, aquest Divendres Sant els carrers del centre de Moià han recuperat la processó de Setmana Santa. Amb la plaça de l'Església d'on ha sortit i ha acabat plena de gom a gom, ha començat la processó amb els Armats, els congregants o penitents tot coberts de negre, alguns descalços amb cadenes als peus o portant la creu.
Els seguien el pas dels Misteris amb el dels Dolors, el de l'Hort amb l'olivera portat pels pagesos i el del Sant Sepulcre. Tot acompanyat pel Cor Parroquial que, en acabar la processó davant l'església, ha cantat el Cant de les Agonies.
[noticia]102786[/noticia]
Moià recupera la processó de Divendres Sant
Cultura i Mitjans
La plaça de l'Església i els carrers s'han omplert de gent per seguir l'evolució dels passos
ARA A PORTADA
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Detingut després d'entrar en calçotets a increpar els clients del Lidl de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Societat Manresa inicia les obres que connectaran l'avinguda de l'Esport amb el passeig del Riu Redacció
Publicat el
16 d’abril de 2022 a
les 00:01
Actualitzat el
16 d’abril de 2022 a les
00:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Castellcir acollirà la primera Trobada de Cultura Popular del Moianès aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós incorpora dues obres de Coloma Medina al seu fons artístic municipal
-
Cultura i Mitjans
Efímera torna al CACiS de Calders amb art, poesia, música i instal·lacions aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós es prepara per a una Festa Major amb Miki Núñez, Studio 54 i una setmana d'activitats
-
Cultura i Mitjans
L'Estiu Jove de Santpedor oferirà un mes d'activitats i es tancarà amb els Strombers
-
Cultura i Mitjans
Les Festes de Sant Pere ompliran la Carretera de Santpedor amb cinc dies d'activitats
