El gruix dels actes de la Festa Major de Moià s'han portat a terme aquest cap de setmana tot destacant els 2.500 assistents del concert dels The Tyets que va tenir lloc dissabte al Parc Municipal. Amb un públic essencialment familiar i juvenil les cues per entrar al recinte ja es van formar quatre hores abans que comencés el concert. Els de Mataró estan de moda i ara encara més després d'haver aconseguit un Disc de Platí.
Però la resta d'actes també van congregar molt públic com la Fira d'Artesans i Artistes, el mateix dissabte, i que va estar animada per la batucada de la xaranga Lo Peta Street Band.
Diumenge el Mercat del Vi el Formatge va omplir de passejants i compradors els carrers Sant Antoni i Rafael Casanova amb formatgers de Km 0, vins de la DO Pla de Bages i altres productes alimentaris de proximitat.
Els concerts nocturns van continuar amb l'actuació de Porto Bello d'Altafulla en substitució dels Strombers, i aquest dilluns li tocava el torn a la banda femenina de versions, Coco.
Dimarts està previst el concert i ball de l'Orquestra Rosaleda, el correfoc dels Diables de Castellterçol i un nou concert al parc municipal de Dr. Prats.
Dimecres tothom qui vulgui podrà baixar pel carrer Sant Josep amb el tobogan aquàtic de 75 metres de llargada, i també gaudir de la XII Mostra de Cultura Popular i Danses Tradicionals de Moià amb els balls típics de la contrada com el Ball de Veguers de Sant Joan, Ball de Nans de Moià, Ball de Rams, Ball de Bastons, sardana d'exhibició i el vals jota. A la nit la disbauxa i el bon humor continuarà amb el Carnaval d'estiu i el monòleg de Joan Pera.
[noticia]110917[/noticia]
Molta participació en tots els actes de la Festa Major de Moià
Dissabte, el grup de moda The Tyets van actuar davant 2.500 persones
ARA A PORTADA
-
Manresa reallotja 43 veïns per l'esfondrament parcial de l'edifici incendiat al carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
-
-
L'Ajuntament de Manresa critica la decisió judicial de mantenir el llançament del Bloc 8 Pere Fontanals
-
El jutjat rebutja els recursos d'administració i PAHC i manté el desnonament del Bloc 8 Pere Fontanals
Publicat el
14 d’agost de 2023 a
les 21:05
Actualitzat el
14 d’agost de 2023 a les
21:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Joan Maria Rigat i Júlia Fons triomfen en un Premi Joan Vilanova molt participat
-
Cultura i Mitjans
La manresana Estel Blay comandarà la missió Hypatia III en una simulació marciana a l'Àrtic
-
Cultura i Mitjans
Òmnium organitza una ruta literària per descobrir la Mequinensa de Jesús Moncada
-
Cultura i Mitjans
Manel Camp i Carles Cases s'uniran per primer cop a l'escenari amb «Pianant» per la Llum
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Santpedor impulsa la lectura entre infants de 0 a 6 anys amb un programa específic
-
Cultura i Mitjans
Els Tirallongues de Manresa avancen el calendari d'actuacions previstes per al 2026
