Ferran Gallart, cantant dels Strombers, ha mort aquest dijous a l'edat de 50 anys després que no hagi pogut superar una malaltia que patia. El passat mes de juliol, el grup cardoní ja va anunciar a les xarxes que suspenien la gira que havien de fer durant l'estiu per motius de salut del vocalista santpedorenc.
[intext1]
A banda de la seva activitat amb el grup, Ferran Gallart ha fet nombroses col·laboracions amb altres bandes i solistes, i l'any 2022 va arribar a publicar un llibre infantil, Gira la lluna, amb cançons i contes per anar a dormir, amb il·lustracions d'Anna Grimal.
[intext2]
Strombers és un grup de música de Cardona que es va formar el 1998 i tocava cançons de música festiva on combinaven diversos estils. Al llarg de la seva trajectòria ha publicat set discs.
La vetlla tindrà lloc aquest divendres a partir d'1/4 d'1 del migdia al tanatori Mémora del carrer Lemmerz 1-5 de Manresa. La cerimònia de comiat tindrà lloc dissabte a 2/4 d'11 del matí al mateix tanatori.
Mor als 50 anys el cantant dels Strombers, Ferran Gallart
El vocalista santpedorenc del grup cardoní va abandonar els escenaris el passat mes de juliol per motius de salut
ARA A PORTADA
-
Els docents tancats a Manresa denuncien que la direcció d'Educació no assumeix compromisos Pere Fontanals
-
Mestres ocupen els serveis territorials d'Educació a Manresa: tancada nocturna abans de la vaga Pere Fontanals
-
-
Setmana de vaga a l'ensenyament: calendari de talls i protestes a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
El «capità» de terra endins: el projecte manresà que ha portat la nàutica professional on ningú l'esperava Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
21 de setembre de 2023 a
les 22:35
Actualitzat el
22 de setembre de 2023 a les
20:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Escola d'Art de Manresa obre inscripcions per a les proves d'accés als cicles formatius
-
Cultura i Mitjans
Manresa serà seu de la desena edició del Premi BBVA de Música amb 104 joves talents
-
Cultura i Mitjans
Cardona programa més de 250 visites guiades per Setmana Santa
-
Cultura i Mitjans
31 dones, 31 històries: el projecte íntim nascut a Manresa que ara es convertirà en llibre
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal presenta «Cau», una experiència escènica immersiva sobre la fragilitat i el penediment
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós inaugura una exposició sobre Quila-Quila fruit de l'agermanament amb Sucre
