Les dues funcions del musical Dolly, una dona exasperant, programades per a aquest dimarts, 2 de gener, al Teatre Kursaal de Manresa s'han hagut de suspendre pels problemes d'afonia d'un dels actors protagonistes. L'organització, que lamenta les molèsties que pugui causar la suspensió, fixarà una nova data, que es donarà a conèixer pròximament. Des del Kursaal s'informarà les persones que hagin comprat entrada de com han de procedir.
Dolly, una dona exasperant s'havia de representar aquest dimarts, 2 de gener, en una doble funció a les 5 de la tarda i a les 9 del vespre a iniciativa de Manresa Teatre Musical (MTM), el Teatre Kursaal i la Fundació Althaia amb el suport de la Fundació Universitària del Bages (FUB) amb l'objectiu de recaptar fons per al futur Hospital de dia d'Oncologia i Hematologia d'Althaia.
MTM suspèn les dues funcions de «Dolly» que tenia programades per al Kursaal
Els problemes d'afonia d'un dels protagonistes fan que no sigui possible representar les dues sessions previstes per a aquest dimarts
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de gener de 2018 a
les 18:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages anuncia els guanyadors del seu primer concurs de músics
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages reivindica la pintora Coloma Medina amb una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Tast de Jocs tornarà a Manresa amb sis dies d'activitats i novetats
-
Cultura i Mitjans
La 40a edició de les Jornades Lacetània posen el focus en el consum conscient i la sostenibilitat
-
Cultura i Mitjans
Nature in English: una activitat educativa i divertida per aprendre anglès
-
Cultura i Mitjans
L'escola Ave Maria de Manresa va dedicar la setmana cultural a Antoni Gaudí
