Una trentena d'obres fotogràfiques de la fotoperiodista bagenca, Marta Pich, s'exposarà a partir de dimecres al Cafè del Canonge d'AMPANS. Es tracta d'un recull d'instantànies del treball de Marta Pich, especialitzada en fotografia de grups musicals.
La Marta Pich es va formar a l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya, encara que, assegura que els seus grans mestres han estat els amics fotògrafs que ha tingut al seu costat. Durant aquests deu anys de professió ha col·laborat en diverses publicacions.
Però la seva passió per la música va fer que de mica en mica s'anés centrant en aquest camp. I fou gràcies a la música que la fotografia es va convertir en un puntal essencial de la seva vida. "Una simbiosi perfecta sense la qual el meu món no tindria sentit", segons paraules textuals de la fotoperiodista.
L'exposició "Música per mirar" recull més d'una trentena d'imatges de concerts que aquesta fotògrafa rajadellenca ha anat recopilant del període 2003-2010, des del moment en què va conèixer a la mítica banda madrilenya Los Secretos, de la que n'és la fotògraf oficial, fins a l'actualitat. Les seves fotografies s'han publicat en discos de Los Secretos, Andrés Calamaro, Raphael, David de María, Carlos Baute o Miquel Abras. Entre els treballs recents destaquen els reportatges de concerts d'Alejandro Sanz o Miguel Bosé. Actualment, està preparant l'edició d'un quadern de gira de Los Secretos que recollirà les fotografies i cròniques de concerts que ha fet aquest estiu i que l'han dut a recórrer la geografia espanyola amb el grup.
L'exposició s'inaugurarà dimecres, a les 19:30h, al Cafè del Canonge d'AMPANS, amb la presència de Marta Pich.
«Música per mirar», exposició fotogràfica al Cafè del Canonge
L'exposició de Marta Pich mostra fotografies de figures del rock de dins i de fora de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de novembre de 2010 a
les 16:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Ja són a la venda les entrades per assistir a la Gala Plácido de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Els Carlins acollirà l'estrena a Manresa d'«Orgasmos 2, la comedia»
-
Cultura i Mitjans
El Casino de Manresa acollirà «Set de Joia», una fusió de joieria contemporània i vi
-
Cultura i Mitjans
Més de 1.700 escolars participen aquesta setmana a la Cantània 2026 al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Glòria Ballús celebra els 77 anys homenatjant dos compositors manresans que ha recuperat
-
Cultura i Mitjans
Anna Comas es converteix en la primera directora del Museu de Manresa
