Aquest divendres, el sextet de jazz Muttion ha iniciat la programació del cicle de concerts Artés és Música que organitza cada any l'Ajuntament del municipi, juntament amb l'Escola Municipal de Música. El concert, que va tenir molt bona acollida de públic, va estar ple de creativitat musical i improvisacions molt enèrgiques, conduïdes extraordinàriament per part dels joves músics, interpretant temes propis i d'altres, influenciats pels artistes Buddy Shaw i Freddie Hubbard.
El proper concert del cicle serà el divendres 11 de febrer amb Celeste Alías fent homenatge a Chavela Vargas, també a la Sala Dos de Gener.
Muttion estrena el cicle Artés és Música amb molt bona acollida de públic
El proper concert del cicle serà el divendres 11 de febrer amb Celeste Alías fent homenatge a Chavela Vargas
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de gener de 2022 a les 14:09
Actualitzat el 16 de gener de 2022 a les 14:14
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC
-
Cultura i Mitjans El «Centaures de la nit» de Marc Recha entra a Filmin i Prime Video