Navarcles organitza per primera vegada un concurs de decoració nadalenca de balcons i finestres. La iniciativa, de l'entitat el Rebot i l'Ajuntament de Navarcles, té un doble objectiu. Per una banda, que en la situació de crisi sanitària actual i les mesures restrictives que se'n deriven, les navarclines i navarclins "s'il·lusionin i guarneixin les seves cases durant les festes de Nadal", tal com explica la regidora de promoció econòmica, Ylènia Morros. I per l'altra, que els diners premiats reverteixin en el comerç local, que s'ha vist directament afectat durant els últims mesos. És per això que la regidoria ha posat a disposició del concurs fins a 1.300 euros.
Es convoquen dues categories: una adreçada a les veïnes i veïns (amb un total de 1.150 euros repartits en 13 premis) i l'altra als comerços, amb un premi especial de 150 euros. Tots els premis seran bescanviables per compres realitzades en el comerç local de Navarcles.
Les inscripcions s'han de fer a través del correu concursnadalnavarcles@gmail.com indicant el nom i cognoms del participant, l'adreça on hi ha el balcó o la finestra que es presenta al concurs, un telèfon de contacte i tres fotografies de la decoració.
La data límit per les inscripcions és el 20 de desembre del 2020 però la decoració ha de romandre fins el 6 de gener del 2021. El jurat es reunirà el 28 de desembre per tal que els guanyadors puguin gastar el premi durant les festes de Nadal i el mes de gener. Les condicions i bases del concurs es trobaran al web de l'Ajuntament de Navarcles.
Navarcles es guarnirà de Nadal en un concurs amb premis per comprar al comerç local
- Decoració de Nadal -
- AjNvc
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de desembre de 2020 a
les 19:40
Actualitzat el
04 de desembre de 2020 a les
19:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Cova de Mura reobre les visites guiades després de la hivernació dels ratpenats
-
Cultura i Mitjans
Una xerrada al Casino posarà el focus en la crisi de Renfe i el servei a Manresa
-
Cultura i Mitjans
El celler Abadal celebrarà la cinquena edició de l'Abadal Music Fest amb tres nits de concerts
-
Cultura i Mitjans
Rajadell recopila la seva història en un llibre de fotografies antigues del municipi
-
Cultura i Mitjans
Les Caramelles ompliran de música els carrers de Sant Fruitós per Pasqua
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Rams dona el tret de sortida a la setmana de Caramelles a Súria
