Fins el 31 d'octubre es possible participar en el primer Concurs de Relats Breus que organitza l'Ajuntament de Navàs, dins l'àmbit dels Països Catalans, amb l'objectiu de promoure la llengua i la literatura catalana, responent a una iniciativa sorgida dels Pressupostos Participatius del municipi.
Les bases del concurs detallen que el relat, un per participant, ha de tenir una extensió mínima de 3 pàgines i un màxim de 10. Ha d'estar escrit en català i l'obra ha de ser inèdita. El tipus de lletra ha de ser Arial de cos 12, escrit a doble espai i per una sola cara, en folis DIN-A4.
El 1er Concurs de Relats Breus estableix una única modalitat de narrativa de temàtica lliure, i una sola categoria per a persones majors de 16 anys.
Un jurat format per persones vinculades al món cultural a nivell local i comarcal, i per experts de la llengua i la literatura catalana.
Els tres primers classificats optaran a premis de 350, 200 i 100 euros.
Navàs convoca el primer Concurs de Relats Breus
Els originals es poden presentar fins el 31 d'octubre
ARA A PORTADA
-
Àngels Freixanet, pionera del reciclatge artístic, rebrà el Premi Bages de Cultura 2025 Pere Fontanals
-
-
Mossos interposen 38 denúncies en dues concentracions de vehicles amb conduccions temeràries al Bages Pere Fontanals
-
-
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada Pere Fontanals
Publicat el 16 d’agost de 2016 a les 15:28
Actualitzat el 16 d’agost de 2016 a les 15:31
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona s'adhereix a Pueblos de Película per impulsar el turisme de pantalla al món rural
-
Cultura i Mitjans
L'Exposició-Subhasta de l'Associació contra el Càncer de Manresa reuneix un centenar d'obres
-
Cultura i Mitjans
La presentació de «Pioneres» omple el Casino
-
Cultura i Mitjans
La UPC Manresa presenta un simulador de realitat virtual per revolucionar la formació minera a Europa
-
Cultura i Mitjans
Manresa obre la convocatòria del Premi de Dibuix i Gravat Joan Vilanova, dotat amb 3.000 euros
-
Cultura i Mitjans
El Geoparc de la Catalunya Central defineix amb docents el seu nou Pla Estratègic Educatiu
