La Sala Gran del Kursaal acollirà demà a les 21h del vespre l’espectacle No sin mis huesos de la companyia Iron Skulls Co, en el marc de la 2a edició del Festival de Dansa Batecs.
Després d'actuar al Canadà, la companyia barcelonina Iron Skulls Co arriba a Manresa amb un muntatge que explora els límits del moviment, amb una especial atenció a la moda, la cultura musical i la teatralitat. L’espectacle, que integra efectes visuals i dissociacions del Hip Hop, combina arts marcials, acrobàcia i break dance.
No sin mis huesos és una peça que commemora el quart centenari de la mort de Miguel de Cervantes. La companyia revisa la biografia de l’escriptor Miguel de Cervantes, impregnant-se de la seva història i el context sociopolític de l’Espanya del Segle d’Or, en què com a principals temes de creació hi ha els conceptes de religió i d’exèrcit.
«No sin mis huesos», d'Iron Skulls, dona el tret de sortida al Festival de Dansa Batecs al Kursaal
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’abril de 2019 a
les 18:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cal Gravat i Bufalvent celebraran les Festes d'Estiu amb revetlla, paella i espectacle
-
Cultura i Mitjans
La plaça Catalunya recuperarà la revetlla popular de Sant Joan amb sopar i música
-
Cultura i Mitjans
Manresa immortalitza Mercè Angla i Jaume Casacuberta en el nomenclàtor de la ciutat
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan 2026 al Bages: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós reuneix experts per debatre el futur patrimonial de la Casa Figueras
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de participants es reuneixen a Sant Joan en la Trobada de Lectura Fàcil
