Després de la suspensió per Covid de les danses dels Garrofins a Moià de dijous, dia de Sant Sebastià, ja que part dels nens que havien de ballar estaven malalts o confinats, aquest diumenge sí que s'han pogut celebrar els actes programats i també els ajornats en el marc de la Festa Major d'Hivern.
Amb la majoria dels infants del Garrofins ja recuperats o no confinats, davant de centenars de veïns, s'han fet a la plaça del CAP les danses tradicionals de Moià, acompanyades de la Cobla Sabadell. En un migdia assolellat, els menuts dels Garrofins, i els dansaires del Ball del Ciri i del Ball de Gitanes han fet gaudir als veïns de Moià, amb la participació també del personatge local del Pollo Matapuces, desitjosos de tornar a una certa normalitat després de la suspensió dels actes l'any passat.
Per diumenge vinent està previst celebrar la Diada dels Tres Tombs, suspensa també l'any passat, tot i que el nombre de carrosses d'enguany serà menor del que era habitual.
Normalitat a les danses de la Festa Major d'Hivern de Moià després de la suspensió de dijous
Cultura i Mitjans
La diada no es va poder celebrar per Sant Sebastià perquè part dels nens que hi havien de participar tenien la Covid o havien de fer confinament
ARA A PORTADA
-
Política El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció» Pere Fontanals
-
Política L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025 Pere Fontanals
-
Successos El funeral pel treballador mort a la mina de Súria serà aquest divendres a Sant Martí de Torroella Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
Publicat el
23 de gener de 2022 a
les 16:16
Actualitzat el
23 de gener de 2022 a les
19:14
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Una vuitantena d'actors preparen aquest estiu el muntatge participatiu d'«El retaule del flautista»
-
Cultura i Mitjans
Voilà! desembarca a Sant Fruitós amb tres dies de música i anuncia nous concerts a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària
-
Cultura i Mitjans
Navàs viurà vuit dies de Festa Major amb Els Catarres i una àmplia oferta popular
-
Cultura i Mitjans
El CAE tanca el 2025 amb més de 53.000 participacions i el reconeixement del Premi Actius Socials
-
Cultura i Mitjans
De les cendres de les Brucardes a un cant d'esperança: Juriol estrena la versió acústica de «Cendra»
