El CNL Montserrat ha iniciat una nova edició del Voluntariat per la llengua. El Voluntariat per la Llengua s'encarrega de fer parelles, entre una persona que parla habitualment català i una altra que ja en té coneixements i vol adquirir fluïdesa.
Un cop formades les parelles, segons les preferències i horaris, la dinàmica és senzilla i flexible: cada parella decideix l'horari i el lloc de les trobades.
Si ja parles català i tens ganes de fer noves coneixences i ajudar algú a parlar-lo millor, inscriu-t'hi com a voluntari. Si tens ganes de perdre la vergonya i llançar-te a parlar en català, inscriu-t'hi com a aprenent. És una experiència molt positiva i enriquidora per a totes dues parts.
Per participar-hi només cal ser major d'edat i disposar d'una hora a la setmana, durant 10 setmanes.
La pròxima presentació de parelles lingüístiques a Manresa tindrà lloc el dilluns, 20 de maig, a les 6 de la tarda al Centre de Normalització Lingüística Montserrat.
Les inscripcions per fer de voluntari o aprenent ja estan obertes i es poden fer en línia a través del portal www.vxl.cat, o bé presencialment al Servei Local de Català (passeig de Pere III, 68).
Nova edició del Voluntariat per la llengua a Manresa
Cultura i Mitjans
El Voluntariat per la Llengua s'encarrega de fer parelles, entre una persona que parla habitualment català i una altra que vol adquirir fluïdesa
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Cardona reivindica els seus orígens en una Festa Major amb més de quaranta actes Pere Fontanals
-
Política Denuncien davant la Guàrdia Urbana de Manresa un mural de la Festa Major Alternativa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
Publicat el
03 de maig de 2019 a
les 15:42
Actualitzat el
03 de maig de 2019 a les
15:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major Alternativa d'Artés arriba a la 29a edició amb quatre dies de cultura i reivindicació
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Focs i l'espectacle de drons de la Festa Major de Manresa en imatges
-
Cultura i Mitjans
Sílvia Orriols crema durant la Festa Major Alternativa de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Salma Kriouar i Aleix Farré, nous pubilla i hereu de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat publica els curtmetratges de la Manresa desconeguda de cine després d'omplir la Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
La caiguda del gegant Hereu marca una ballada de la imatgeria amb èxit de públic
