El Forn de la Calç de Calders (CACiS) i A Cobert de Moià han obert la convocatòria per a la residència becada Pedra seca: teoria i acció que es portarà a terme entre el 18 de setembre i l'1 d'octubre en aquests dos centres del Moianès, que oferiran allotjament i assessorament i un suport econòmic de 1.300 euros (impostos inclosos) per a desenvolupar un projecte de qualsevol disciplina artística, tècnica o científica.
En la primera setmana de la residència s’explorarà la riquesa del patrimoni de la pedra seca a l'espai A Cobert de Moià, i durant la segona setmana al CACIS de Calders el treball se centrarà en la tècnica i posada en pràctica de la pedra seca i les seves possibilitats contemporànies.
Les bases es poden consultar en aquest enllaç. Els documents s'han d'enviar en format digital a info@cacis.cat indicant a l'assumpte Pedra Seca.
Oberta la convocatòria per a una residència becada al Moianès sobre la pedra seca
Organitzada pel Forn de la Calç i A Cobert, admet qualsevol disciplina artística, tècnica o científica
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 05 d’agost de 2023 a les 08:18
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures
-
Cultura i Mitjans La Coral Escriny emociona amb tango litúrgic i música argentina contemporània
-
Cultura i Mitjans Els ajuntaments del Bages i el Consell Comarcal reclamen més finançament per a les escoles municipals de música
-
Cultura i Mitjans L'Escola de Música de Santpedor emociona amb un musical multitudinari per celebrar els 35 anys
-
Cultura i Mitjans Ja es coneixen els guanyadors del concurs de fotografia Flor de Sol 2025