Artistes individuals o organitzats en col·lectiu poden presentar fins al 3 de setembre les seves propostes d'art efímer per formar part del recorregut del Festival Jardins de Llum 2024. Les obres, que han d'estar relacionades amb la llum i l'aigua, s'exposaran als carrers del Centre Històric de Manresa el 17 i 18 de febrer d e l'any que ve, durant la Festa de la Llum.
El Festival Jardins de Llum és un itinerari d'art efímer proposat per l'Ajuntament de Manresa, conjuntament amb el Centre d'Art Contemporani i Sostenibilitat El Forn de la Calç i el suport de l'Associació Misteriosa Llum, que ja s'ha fet un lloc propi en el programa d'actes de la Festa de la Llum de Manresa. Sota la direcció artística de Roser Oduber i la producció del consistori manresà, l'esdeveniment està pensat per relacionar activitats diferents, de qualitat, que transmetin emoció i que, a més a més, siguin participatives en la seva realització.
Un cop presentades les propostes, membres de l'organització del festival, juntament amb experts en llum i art contemporani, escolliran les obres que finalment s'exposaran al carrer. Entre altres aspectes, el jurat valorarà el grau d'innovació i estètica de la proposta, la capacitat de l'obra per adaptar-se a l'espai d'exposició, la resistència del projecte a les inclemències meteorològiques, la utilització d'energies solars i les propostes que es puguin tirar endavant amb poca quantitat d'aigua.
Les obres seleccionades es donaran a conèixer la setmana del 2 d'octubre. Cada participant escollit rebrà 1.000 euros en concepte d'honoraris, producció, muntatge i desmuntatge de l'obra i transports.
Aquí es poden consultar les bases de participació i presentar les propostes artístiques de forma telemàtica en aquest enllaç.
Oberta la convocatòria per presentar obres artístiques per als Jardins de Llum 2024
Cultura i Mitjans
Els projectes han d'estar relacionats amb la llum i l'aigua i han de tenir caràcter efímer, ja que formaran part d'un itinerari temporal d'art que s'organitza per la Festa de la Llum
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de juliol de 2023 a
les 19:11
Actualitzat el
02 de juliol de 2023 a les
19:18
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Els gegants Jordi i Montserrat celebren 60 anys amb un ball especial a Navàs
-
Cultura i Mitjans
Dilluns s'obriran les inscripcions per a les visites a la Manresa Desconeguda
-
Cultura i Mitjans
Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre
-
Cultura i Mitjans
Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova
-
Cultura i Mitjans
La Manresa Desconeguda de Cine tindrà una segona sessió per l'interès que ha generat
-
Cultura i Mitjans
El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies
