El teatre i el lleure es donen la mà a Els Carlins per vertebrar els coneixements de la interpretació. Des de fa més de vint-i-cinc anys, Els Carlins ofereix formació teatral continuada per a infants i joves. En les últimes edicions, des de l'entitat s'ha treballat per construir uns tallers de teatre que utilitzin el lleure com a eina de formació.
Els tallers de teatre són una porta oberta per descobrir i aproximar les bases de la interpretació a la ciutadania. Al mateix temps, pretenen potenciar les relacions interpersonals, l'autoestima, la descoberta de les motivacions personals i habilitats bàsiques en la pràctica del teatre. Són cursos anuals de dues hores setmanals que tenen com a finalitat passar-s'ho bé fent teatre, aprendre a partir del joc. Durant el curs, es fan dinàmiques, improvisacions i activitats i es prepara una mostra oberta que marca el final de curs els últims dies de juny i que dona l'oportunitat als alumnes d'actuar en un teatre centenari de més de tres-centes butaques.
Els tallers infantils i juvenils estan adreçats a infants i adolescents d'entre 7 i 14 anys que tinguin curiositat per endinsar-se en el món de la interpretació i tenen lloc a Els Carlins els divendres de 2/4 de 7 a 2/4 de 9 del vespre, a càrrec de Laura Muñoz i Judit Aguilera. També s'ofereix formació per a adults els dilluns de 3/4 de 8 a 3/4 de 10 del vespre, a càrrec de Judit Aguilera.
Obertes les inscripcions de les formacions d'interpretació per a adults i infants a Els Carlins
El joc pren protagonisme en els ensenyaments d'interpretació teatral
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
-
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
Publicat el 27 de setembre de 2023 a les 19:09
Actualitzat el 27 de setembre de 2023 a les 19:15
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
-
Cultura i Mitjans
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
-
Cultura i Mitjans
UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
-
Cultura i Mitjans
Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC
-
Cultura i Mitjans
La UPC Manresa combinarà ciència, robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència
