Després d'un any i mig apartats dels escenaris, Obeses inicia una nova gira amb la qual aniran presentant i desvetllant, periòdicament, el seu sisè disc d'estudi, L'ai al cor. En el marc dels Batecs Culturals que organitza l'Ajuntament de Cardona i la Fundació Cardona Històrica, el grup d'Osona farà parada a l'Auditori Valentí Fuster dissabte 15 d'octubre, a les 9 del vespre.
Les entrades, que ja es poden adquirir a través del web de Cardona Turisme, tenen un preu de 20 euros (general) i 18 euros (majors de 65 anys i menors de 25 anys).
Assistir a un concert d'aquesta nova gira suposarà l'oportunitat irrepetible de viure en primera persona l'estrena mundial d'alguna de les peces que configuraran el nou repertori del quartet contemporani.
Obeses farà parada a l'Auditori de Cardona el dissabte 15 d'octubre
Les entrades per veure la presentació del darrer disc del grup osonenc es poden comprar en línia
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’octubre de 2022 a les 19:30
Actualitzat el 06 d’octubre de 2022 a les 19:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre un concurs per a crear el cartell de la Festa Major d'Estiu i del Batibull
-
Cultura i Mitjans Més de 600 persones gaudeixen del primer cap de setmana de l'Espurnes Barroques
-
Cultura i Mitjans El moianès Marc Recha estrena «Centaures de la nit», un film amb la majoria d'actors cecs
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria recullen el premi Josep Anselm Clavé
-
Cultura i Mitjans Sant Mateu de Bages inaugura les obres de restauració del conjunt històric de Coaner
-
Cultura i Mitjans Cabrianes celebra 125 anys de Caramelles amb èxit de visitants