Després d'un any i mig apartats dels escenaris, Obeses inicia una nova gira amb la qual aniran presentant i desvetllant, periòdicament, el seu sisè disc d'estudi, L'ai al cor. En el marc dels Batecs Culturals que organitza l'Ajuntament de Cardona i la Fundació Cardona Històrica, el grup d'Osona farà parada a l'Auditori Valentí Fuster dissabte 15 d'octubre, a les 9 del vespre.
Les entrades, que ja es poden adquirir a través del web de Cardona Turisme, tenen un preu de 20 euros (general) i 18 euros (majors de 65 anys i menors de 25 anys).
Assistir a un concert d'aquesta nova gira suposarà l'oportunitat irrepetible de viure en primera persona l'estrena mundial d'alguna de les peces que configuraran el nou repertori del quartet contemporani.
Obeses farà parada a l'Auditori de Cardona el dissabte 15 d'octubre
Les entrades per veure la presentació del darrer disc del grup osonenc es poden comprar en línia
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 06 d’octubre de 2022 a les 19:30
Actualitzat el 06 d’octubre de 2022 a les 19:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures
-
Cultura i Mitjans La Coral Escriny emociona amb tango litúrgic i música argentina contemporània
-
Cultura i Mitjans Els ajuntaments del Bages i el Consell Comarcal reclamen més finançament per a les escoles municipals de música
-
Cultura i Mitjans L'Escola de Música de Santpedor emociona amb un musical multitudinari per celebrar els 35 anys
-
Cultura i Mitjans Ja es coneixen els guanyadors del concurs de fotografia Flor de Sol 2025