Obeses, la formació osonenca integrada per Arnau Tordera, Maiol Montané, Jaume Coll Mariné i Arnau Burdó, serà aquest divendres al Kursaal per presentar el seu últim disc "Fills de les estrelles".
Després d'un any i mig en el que han estat immersos en l'òpera rock "Verdaguer, ombres i maduixes", Obeses tornen als escenaris presentant el seu cinquè disc d'estudi, "Fills de les estrelles". Herois és com es denominen els seguidors del grup i així ha volgut Obeses que es digui aquesta gira: "Tornen els herois".
Obeses torna a Manresa, on ja va presentar fa dos anys el seu darrer disc "Monstres i Princeses", amb Fills de les Estrelles, el seu últim àlbum que consta de 13 peces entre les quals "Mà amiga", "Perdona'm", "Invasió terrícola", "Fills de la mateixa mare", "El tango de les mentides" o "Ens en sortirem".
Les entrades pel concert d'Obeses tenen un preu de 15 euros (12€ amb el carnet del Galliner, majors de 65 anys, escoles de música i 10€ menors de 25 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon i per internet.
Obeses presentarà divendres al Kursaal el seu últim disc, «Fills de les estrelles»
És el cinquè disc de la formació osonenca liderada per Arnau Tordera
Ara a portada
-
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip» Xavier Sucarrats
-
Successos Detingut un home de 42 anys a Manresa per apunyalar la seva mare i deixar-la ferida de gravetat Redacció
-
Societat Una avaria informàtica obliga l'Ajuntament a deixar oberts els contenidors intel·ligents fins a dimarts Pere Fontanals
-
Publicat el 26 d’abril de 2018 a les 12:16
Actualitzat el 26 d’abril de 2018 a les 12:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans «Batalla de tradicions» a Món Sant Benet
-
Cultura i Mitjans Súria recorda el somni de l'Olimpíada Popular amb una exposició a Cal Balaguer del Porxo
-
Cultura i Mitjans La processó de Divendres Sant guanya convocatòria a Manresa
-
Cultura i Mitjans El centre de Súria s'omple de música i festa en l'inici de les Caramelles