
La pintora surienca Olga Fuentes comenta algunes de les obres de l'exposició 'Un punt de follia'. Foto: AjSú
L'exposició 'Un punt de follia' de la pintora surienca Olga Fuentes es podrà visitar a Cal Balaguer del Porxo fins al proper 28 de juny, després de la inauguració de la mostra, que va tenir lloc dissabte 30 de maig. Durant l'acte, la regidora d'Educació i Cultura en funcions, Ana Pérez, va agrair el suport rebut al capdavant d'aquestes dues àrees al llarg de l'actual mandat municipal.
Aquesta és la primera exposició d'Olga Fuentes a la seva vila nadiua. L'artista, surienca fora vila, va expressar la seva "il·lusió" per la inauguració de la mostra a Cal Balaguer del Porxo i el seu agraïment a totes les persones que ho han fet possible. Olga Fuentes també va comentar algunes de les obres exposades amb les persones assistents.
Segons la regidora d'Educació i Cultura, les pintures d'Olga Fuentes mostren una visió "irònica" de la realitat. Per la seva banda, els especialistes en Belles Arts Martín Carral i Carmen Fernández van elogiar la seva tècnica "ajustada i precisa", posada al servei d'unes temàtiques que li serveixen per analitzar la societat amb ulls crítics i un llenguatge pictòric molt lliure.
Entre els anys 2013 i 2014, Olga Fuentes va fer altres exposicions de la seva obra a Barcelona i a Sant Cugat del Vallès, ciutat en la qual resideix. La mostra de Cal Balaguer del Porxo es pot visitar en el següent horari: de divendres a diumenge, d'11.00 a 14.00 h, i dissabtes, també de 17.00 a 20.00 h.
L'exposició ha estat organitzada per l'àrea de Cultura de l'Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Barcelona i la Generalitat. Entre els assistents a l'acte inaugural es trobaven l'alcalde en funcions Josep Maria Canudas i altres membres de la corporació. Al final de la inauguració, la regidora d'Educació i Cultura en funcions va explicar que es tractava del seu darrer acte públic abans de la presa de possessió de la nova corporació municipal, de la qual no formarà part. Ana Pérez va manifestar que, després d'aquests quatre anys com a responsable de les dues àrees, es trobava "molt contenta, molt plena i agraïda" per la col·laboració rebuda i pel treball que havia pogut realitzar. Les seves paraules van ser acollides amb aplaudiments per part de les persones assistents.