El pati d'armes del Mas de l'Oller lluïa de productes gourmet en una jornada on els protagonistes eren restauradors, distribuïdors i amics del celler que assitien al tradicional sopar de verema que organitza anualment Oller del Mas. Enguany el sopar anava acompanyat de dues activitats pensades exclusivament per a ells: el Gourmet Experience i un concurs de tast a cegues per parelles.
Durant tota la tarda, quinze reconeguts productors exposaven i donaven a tastar els seus productes en un ambient professional on es combinaven tot tipus de productes gourmet: ostres, carns, caves, formatges, pernils, coques, verdures, etc... Pels més entesos en vi, el celler va organitzar el primer concurs de tast a cegues per parelles on 40 parelles van competir per intentar treure la màxima puntuació en un tast format per 5 vins internacionals. La parella guanyadora va ser Siscu Porta i Jaume Gaspà amb un premi de 300€, la segona posició va ser per Eduard Finestres i Marc Martín amb 200€ de premi i finalment els tercers classificats Briac De Labrusse i Tomàs Solsona que es van endur dues ampolles d'Arnau Oller Vi de Finca.
La tarda va concloure amb el tradicional sopar de verema que enguany va assolir els 537 convidats formats per restauradors i distribuïdors tan nacionals com internacionals. En motiu d'aquest sopar, el celler va presentar en primícia el Bernat Oller 2016 que en breu sortirà al mercat.
Dilluns a l'Oller del Mas, es va viure una jornada on la gastronomia i la restauració van tenir més protagonisme que mai. Pel celler aquest és un dels actes més importants ja que és una oportunitat única de reunir als clients i poder agrair així la confiança depositada en els vins any rere any. Després de 5 edicions, el sopar es consolida com una trobada anual on vins i gastronomia mariden una oportunitat única.
Oller del Mas finalitza la Festa de la Verema amb un sopar amb més de 500 restauradors
Cultura i Mitjans
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
19 de setembre de 2017 a
les 21:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sis anys sense Lluís Calderer: 16 vídeos recuperen una entrevista sobre la seva trajectòria cívica i cultural
-
Cultura i Mitjans
L'itinerari del Camí Oliba per Viladordis protagonitzarà la nova caminada Bages-Geoparc
-
Cultura i Mitjans
L'Orfeó Manresà celebrarà 125 anys d'història amb una vintena d'actes i un gran espectacle final
-
Cultura i Mitjans
Voilà al Cobert torna a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música i gastronomia
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Sant Miquel tornarà a omplir Santpedor d'activitats populars, cultura i productes ecològics
