Foto de família de l'expedició bagenca a l'Empordà. Foto: Òmnium
Una seixantena de persones van participar el dia 30 d'octubre passat, en el recorregut literari que Òmnium Cultural del Bages va organitzar pels escenaris més familiars de Josep Pla.
Durant tot el dia, el grup es va poder passejar per Palafrugell (el carrer Estret, la Fundació Josep Pla, el carrer del Sol, el carrer de Cavallers), el mas Pla i el cementiri de Llofriu, l'ermita de Sant Sebastià, Calella de Palafrugell i el Canadell, i ho va fer de la mà de l'escriptor monistrolenc Llorenç Soledevila, especialista destacat de l'obra de Josep Pla, un dels prosistes més importants de la literatura catalana.

ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’octubre de 2010 a les 17:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC