La novena edició de la Universitat d'Estiu del Moianès - Universitat d'Estiu Ramon Llull proposarà dos cursos aquest mes de juliol, sobre patrimoni històric i sobre vida emocional. El curs Patrimoni històric del Moianès: cinc personatges, cinc històries constarà de 15 hores, durant els matins del 3 al 7 de juliol. Es portarà a terme en un punt patrimonial a determinar entre els formadors i els alumnes. La formació proposa acostar-se a cinc personatges no moianesencs de naixement, però que en un moment o altra de la seva vida han estat vinculats amb la comarca. El formulari d'inscripció es pot omplir en aquest enllaç.
L'altre curs és per tenir Eines de millora per a la vida emocional. Consta de 20 hores i es portarà a terme les tardes del 4 al 8 de juliol. Es portarà a terme a Les Faixes de Moià. Es tracta d'un curs de creixement emocional i la inscripció es pot fer a través d'aquest formulari.
En les dues formacions es pot fer la inscripció al curs sencer o a sessions individuals. El preu del curs sencer és de 60 euros i el de cadascuna de les sessions és de 15 euros. Els cursos són reconeguts pel Departament d’Ensenyament, es poden obtenir crèdits i estan considerats com a formació permanent del professorat no universitari.
En aquest enllaç es pot obtenir el programa dels cursos i més informació.
Patrimoni històric i vida emocional a la novena Universitat d'Estiu del Moianès
Els cursos es faran entre el 3 i el 8 de juliol als punts patrimonials i a Les Faixes de Moià
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de juny de 2023 a
les 18:09
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Art de Viure de Manresa acull una mostra del Premi Paco Aguilera de pintura
-
Cultura i Mitjans
El CineXic de maig porta «Ernest i Celestine, contes de primavera» a Sant Fruitós
-
Cultura i Mitjans
La Matinal al Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac torna amb activitats familiars
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa rep una pintura barroca de Sant Vicenç Ferrer del segle XVII
-
Cultura i Mitjans
El Conservatori estrenarà un documental sobre la recuperació del teatre Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El Teatre Conservatori acollirà «Matres», una proposta familiar sobre maternitat, infància i dol
