Aquest divendres, 3 de desembre a les 8 del vespre, arribarà al teatre Conservatori de Manresa Pau Vallvé amb el seu 17è disc, titulat La vida és ara. La presentació del nou treball de Pau Vallvé al Conservatori de Manresa serà una de les últimes parades de la gira, que acabarà aquest desembre amb dos concerts a l'Auditori de Barcelona.
El disc parla d'algú que ha arribat finalment a ser feliç i de cop se n'adona. D'algú que poc a poc ha aconseguit despendre's de tots els tics que l'encallaven i finalment pot fer un disc sense cridar, sense drames i cantant-te a l'orella que la vida és ara, que mori l'odi, i que, ens agradi o no, som com troncs baixant pel riu. Que mai més vol estar enfadat i que se n'adona que haver arribat aquí deu voler dir que s'ha fet gran.
Les entrades per poder gaudir del concert de Pau Vallvé tenen un preu de 15€ i es poden comprar a les taquilles del Kursaal, o per internet.
Durant l'espectacle s'aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb l'ús de mascareta durant tota la funció, gel hidroalcohòlic i sortida esglaonada de la sala. L'aforament ja és del 100%.
Pau Vallvé presentarà divendres al teatre Conservatori el seu nou disc «La vida és ara»
Cultura i Mitjans
Es tracta d'un dels músics més reconeguts de l’escena independent de casa nostra
ARA A PORTADA
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Detingut després d'entrar en calçotets a increpar els clients del Lidl de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Política La PAHC Bages irromp a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa per reivindicar el Bloc 8 Pere Fontanals
Publicat el
02 de desembre de 2021 a
les 16:02
Actualitzat el
02 de desembre de 2021 a les
16:09
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Castellcir acollirà la primera Trobada de Cultura Popular del Moianès aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós incorpora dues obres de Coloma Medina al seu fons artístic municipal
-
Cultura i Mitjans
Efímera torna al CACiS de Calders amb art, poesia, música i instal·lacions aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós es prepara per a una Festa Major amb Miki Núñez, Studio 54 i una setmana d'activitats
-
Cultura i Mitjans
L'Estiu Jove de Santpedor oferirà un mes d'activitats i es tancarà amb els Strombers
-
Cultura i Mitjans
Les Festes de Sant Pere ompliran la Carretera de Santpedor amb cinc dies d'activitats
