Aquest divendres, 3 de desembre a les 8 del vespre, arribarà al teatre Conservatori de Manresa Pau Vallvé amb el seu 17è disc, titulat La vida és ara. La presentació del nou treball de Pau Vallvé al Conservatori de Manresa serà una de les últimes parades de la gira, que acabarà aquest desembre amb dos concerts a l'Auditori de Barcelona.
El disc parla d'algú que ha arribat finalment a ser feliç i de cop se n'adona. D'algú que poc a poc ha aconseguit despendre's de tots els tics que l'encallaven i finalment pot fer un disc sense cridar, sense drames i cantant-te a l'orella que la vida és ara, que mori l'odi, i que, ens agradi o no, som com troncs baixant pel riu. Que mai més vol estar enfadat i que se n'adona que haver arribat aquí deu voler dir que s'ha fet gran.
Les entrades per poder gaudir del concert de Pau Vallvé tenen un preu de 15€ i es poden comprar a les taquilles del Kursaal, o per internet.
Durant l'espectacle s'aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb l'ús de mascareta durant tota la funció, gel hidroalcohòlic i sortida esglaonada de la sala. L'aforament ja és del 100%.
Pau Vallvé presentarà divendres al teatre Conservatori el seu nou disc «La vida és ara»
Cultura i Mitjans
Es tracta d'un dels músics més reconeguts de l’escena independent de casa nostra
ARA A PORTADA
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Societat ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
Publicat el
02 de desembre de 2021 a
les 16:02
Actualitzat el
02 de desembre de 2021 a les
16:09
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Tomacada de Sant Fruitós reivindicarà dissabte el tomàquet local
-
Cultura i Mitjans
Sant Cugat del Racó celebrarà dissabte la seva Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat es prepara per viure un eclipsi solar històric amb un ampli programa astronòmic
-
Cultura i Mitjans
Maria del Mar Bonet tancarà dissabte la tercera edició de Les Nits de la Duquessa de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebrarà la Festa de Santa Anna amb el Club de Tennis com a nou abanderat
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat entra als dies centrals d'una Festa Major plena de música i tradició
