Dissabte es va dur a terme la diada castellera d'Avinyó, amb la participació dels Picapolls de la Gavarresa, els Tirallongues de Manresa i els Manyacs de Parets.
Després dels pilars d'inici, obrien plaça els Tirallongues descarregant un solvent 5de7, seguits d'un 3d6 descarregat dels de Parets i un 4d6 amb pilar descarregat dels de la vall de la Gavarresa, que donava per tancada la 1a ronda de la diada.
A segona ronda els de Manresa descarregaven el 4d7 amb pilar, i els Manyacs un treballat 3d6 amb pilar. Els Picapolls es trobaven davant del seu gran repte, i després d'uns dubtes de l'enxaneta, el 4d7 quedava en intent desmuntat. En ronda de repeticions els morats optaven per un 3d6 que el descarregaven amb gran solvència i velocitat.
La 3a ronda començava amb el plat fort de la diada, els Tirallongues buscaven el 3d7 per sota, que va quedar en intent després de fer llenya a l'última aixecada. Els de Parets descarregaven un 4d6, mentre que els Picapolls descarregaven sense problemes un 3d6 amb pilar.
Ja de nit, els pilars de sortida, de 5 pels de Manresa i de 4 per Manyacs i Picapolls, donaven per acabada una gran diada.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de setembre de 2017 a les 22:59
Actualitzat el 17 de setembre de 2017 a les 23:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa