Aquest divendres, 9 d'abril a les 8 del vespre, tornarà el cicle Platea Jove al Teatre Conservatori de Manresa amb l'espectacle Calma!, a càrrec del conegut clown Guillem Albà, que parla d'un fet tan complex i alhora tan quotidià com la pressa; aquest córrer tothora en què vivim instal·lats.
Calma! porta l'espectador a gaudir d'una experiència, per moments còmica, per moments poètica. Amb el clown com a bandera i a través dels titelles, el gest, les ombres o la música; farà qüestionar-nos el dia a dia i el propi viatge vital. Si val la pena córrer tant, si estem fent el que realment ens omple, i en definitiva: si volem seguir així o volem canviar-ho.
Les entrades per veure Calma!, que tenen un preu de 5 euros, es poden comprar a les taquilles del Kursaal, i per Internet o el mateix dia de la funció una hora abans a la taquilla del Teatre Conservatori.
Durant l'espectacle s'aplicaran les mesures de seguretat recomanades per les autoritats sanitàries, amb una reducció de l'aforament i l'ús de mascareta durant tota la funció.
El cicle Platea Jove és una iniciativa pionera amb 18 de trajectòria a partir de la qual va sortir la xarxa Butaka de teatre per a joves, que a hores d'ara agrupa una dotzena de ciutats de la província de Barcelona. En la línia habitual, una xarxa de col·laboradors de Platea Jove s'encarreguen de promocionar els espectacles del cicle als companys d'escoles i instituts de Manresa i comarca.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=K8Vwr3PLdoI[/youtube]
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’abril de 2021 a
les 19:05
Actualitzat el
07 d’abril de 2021 a les
19:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Els Tirallongues descarreguen a Calaf el primer castell de vuit de la temporada
-
Cultura i Mitjans
Sor Lucía Caram obrirà les portes del convent de Manresa a Mercedes Milá per a La 2
-
Cultura i Mitjans
Manresa es converteix en el primer mur polític contra la «segregació lingüística» a l'escola
-
Cultura i Mitjans
El Traspunt estrena a Cardona una comèdia sobre pisos turístics i convivència caòtica
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós premia la imaginació de 193 alumnes al concurs literari Montpetit
-
Cultura i Mitjans
Joan Maria Pou protagonitzarà una nova edició dels Pessics de Vida a Manresa
