Aquest divendres, 9 d'abril a les 8 del vespre, tornarà el cicle Platea Jove al Teatre Conservatori de Manresa amb l'espectacle Calma!, a càrrec del conegut clown Guillem Albà, que parla d'un fet tan complex i alhora tan quotidià com la pressa; aquest córrer tothora en què vivim instal·lats.
Calma! porta l'espectador a gaudir d'una experiència, per moments còmica, per moments poètica. Amb el clown com a bandera i a través dels titelles, el gest, les ombres o la música; farà qüestionar-nos el dia a dia i el propi viatge vital. Si val la pena córrer tant, si estem fent el que realment ens omple, i en definitiva: si volem seguir així o volem canviar-ho.
Les entrades per veure Calma!, que tenen un preu de 5 euros, es poden comprar a les taquilles del Kursaal, i per Internet o el mateix dia de la funció una hora abans a la taquilla del Teatre Conservatori.
Durant l'espectacle s'aplicaran les mesures de seguretat recomanades per les autoritats sanitàries, amb una reducció de l'aforament i l'ús de mascareta durant tota la funció.
El cicle Platea Jove és una iniciativa pionera amb 18 de trajectòria a partir de la qual va sortir la xarxa Butaka de teatre per a joves, que a hores d'ara agrupa una dotzena de ciutats de la província de Barcelona. En la línia habitual, una xarxa de col·laboradors de Platea Jove s'encarreguen de promocionar els espectacles del cicle als companys d'escoles i instituts de Manresa i comarca.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=K8Vwr3PLdoI[/youtube]
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’abril de 2021 a
les 19:05
Actualitzat el
07 d’abril de 2021 a les
19:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Zenobita publica «Lletres vives», per treballar emocions i valors a través de l'alfabet
-
Cultura i Mitjans
Obertes les inscripcions als Tallers d'Estiu de l'Aula d'Arts Escèniques del Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Es busquen participants per al muntatge comunitari d'«El retaule del flautista»
-
Cultura i Mitjans
Els Premis Drac de Santpedor i Castellnou es consoliden amb 104 obres presentades
-
Cultura i Mitjans
Manresa repassa els 25 anys de trajectòria de Miriam Ponsa amb una gran exposició al Casino
-
Cultura i Mitjans
«El Pou de la gallina» lliura els Premis Oleguer Bisbal en el 39è aniversari de la revista
