Aquest divendres, 9 d'abril a les 8 del vespre, tornarà el cicle Platea Jove al Teatre Conservatori de Manresa amb l'espectacle Calma!, a càrrec del conegut clown Guillem Albà, que parla d'un fet tan complex i alhora tan quotidià com la pressa; aquest córrer tothora en què vivim instal·lats.
Calma! porta l'espectador a gaudir d'una experiència, per moments còmica, per moments poètica. Amb el clown com a bandera i a través dels titelles, el gest, les ombres o la música; farà qüestionar-nos el dia a dia i el propi viatge vital. Si val la pena córrer tant, si estem fent el que realment ens omple, i en definitiva: si volem seguir així o volem canviar-ho.
Les entrades per veure Calma!, que tenen un preu de 5 euros, es poden comprar a les taquilles del Kursaal, i per Internet o el mateix dia de la funció una hora abans a la taquilla del Teatre Conservatori.
Durant l'espectacle s'aplicaran les mesures de seguretat recomanades per les autoritats sanitàries, amb una reducció de l'aforament i l'ús de mascareta durant tota la funció.
El cicle Platea Jove és una iniciativa pionera amb 18 de trajectòria a partir de la qual va sortir la xarxa Butaka de teatre per a joves, que a hores d'ara agrupa una dotzena de ciutats de la província de Barcelona. En la línia habitual, una xarxa de col·laboradors de Platea Jove s'encarreguen de promocionar els espectacles del cicle als companys d'escoles i instituts de Manresa i comarca.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=K8Vwr3PLdoI[/youtube]
Platea Jove tornarà divendres al Teatre Conservatori amb el clown Guillem Albà
Ara a portada
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Plans La Moreneta tornarà a sobrevolar l'Abadia de Montserrat amb motiu del dia de la Mare de Déu Redacció
-
Política Aliança Catalana denuncia als Mossos l'assenyalament públic que va patir la diada de Sant Jordi Pere Fontanals
-
Societat Dilluns tornaran a funcionar els nous contenidors després de resoldre's l'avaria informàtica Redacció
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana Redacció
Publicat el 07 d’abril de 2021 a les 19:05
Actualitzat el 07 d’abril de 2021 a les 19:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes