«Ploramiques» obre la programació d'Imagina't de la temporada

Es podrà veure dissabte a les 17:30 h i a les 19 h a la sala petita del Kursaal

Publicat el 12 de gener de 2011 a les 20:31

Ploramiques es podrà veure en doble funció al Kursaal. Foto: Promoció

Ja són a la venda les entrades per a la segona funció de "Ploramiques" l'espectacle de titelles que obre la temporada de la progrmació d'Imagina't, aquest dissabte, 15 de gener a 2/4 de 6 de la tarda en la primera funció i a les 7 en la segona.

"Ploramiques" explica la història d'aquests nens que ploren, rondinen i fan marranades. Hi ha però uns personatges, què potser no els coneixeu, que es diuen els Aprofits. Sempre estan contents i treuen profit de totes les coses que la gent llença. També s'aprofiten dels Ploramiques; han descobert que amb els plors i els cops de peu, poden fer funcionar molts aparells: la torradora de pa, la màquina de crispetes i, fins i tot, poden fer funcionar una fira.

Les entrades per als espectacles d'Imagina't costen 7 euros (5 amb el carnet d'Imagina't) i es poden comprar al teatre Kursaal, per telèfon (938723636) i Internet, i un ahora abans de la representació a les taquilles del Conservatori.

Dissabte, 15 de gener a les 17:30 h – 19 h Teatre Kursaal-Sala Petita
PLORAMIQUES Companyia L'Estaquirot
Intèrprets: Núria Benedicto, Olga Jiménez i Albert Albà

Sinopsi
Tots coneixem els ploramiques. Són els nens que ploren, rondinen, fan marranades... Estan enfadats i no es cansen de plorar. Però hi ha uns personatges, als quals potser no coneixeu, que es diuen els Aprofits. Sempre estan contents i treuen profit de tot. Aprofiten les coses que la gent llença per ferse les cases, els vestits, les joguines i les màquines.
També s'aprofiten dels Ploramiques: han descobert que amb els plors, les rebequeries i els cops de peu poden fer funcionar molts aparells: la torradora de pa, la màquina de crispetes, i fins i tot, poden fer funcionar una fira. Els Ploramiques no saben com marxar dels país dels Aprofits, però finalment aprenen que per poder sortir, l'únic que han de fer és deixar de marranejar.

Espectacle de titelles.

Trobareu més informació a: www.imaginat.cat i a www.kursaal.cat