L'ambient de Pont Aeri tornarà a Manresa el 4 de juny al Sielu en una sessió especial de tribut a la discoteca que va funcionar a l'antiga Kronos els anys 200 i 2001, fins que va tancar per la mancança d'uns permisos municipals, després de diversos episodis conflictius per actes d'alguns dels seus clients.
La sessió de tribut a Pont Aeri comptarà en cabina amb Skudero, Xavi Metralla, Dani BPM i el warm up Dj Killer a la sala 1 del Sielu. A la sala 2 la sessió serà de record dels 90's amb David Pastis, Skudero i Xavi Metralla.
L'esdeveniment durarà 6 hores, de la mitjanit a les 6 de la matinada i la venda d'entrades serà únicament a taquilla a un preu de 16 euros amb copa, durant el mateix dia de les sessions.
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de maig de 2016 a
les 18:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós celebrarà el Dia dels Museus amb vi, puntes de coixí i portes obertes
-
Cultura i Mitjans
Súria recupera al web municipal l'exposició sobre el geòleg i humanista Salvador Reguant
-
Cultura i Mitjans
Artés programa música experimental i teatre familiar aquest cap de setmana
-
Cultura i Mitjans
Manresa celebrarà una doble ballada de sardanes per la Fira
-
Cultura i Mitjans
El Conservatori i el cor inCordis uneixen forces al concert reivindicatiu «Vents de Revolta»
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal porta aquest divendres el circ acrobàtic d'«Entre el cel i la terra»
