El Refugi d'Agulles, situat a la regió de les agulles de Montserrat, organitza una nit de Cap d'Any per a tothom qui vulgui viure una celebració diferent. La nit consistirà en un sopar delicatessen especial de Cap d'Any, amb raïm, cava i torrons, com no podria ser d'una altra manera.
Se sentiran les campanades a càrrec del campaner major i tot seguit hi haurà xerinola. La nit també es passarà al refugi i a l'endemà es farà un esmorzar gormand per a golafres.
El pack complet de sopar, dormir i esmorzar tindrà un preu de 70 euros. Per reservar cal fer-ho a l'enllaç dels Refugis de Catalunya.
[naciomanresa]
Proposen passar la nit de Cap d'Any entre les agulles de Montserrat
Al refugi amb sopar, campanades, xerinola, nit i esmorzar a l'endemà
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de desembre de 2023 a les 14:15
Actualitzat el 18 de desembre de 2023 a les 14:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Biblioteca del Casino incorpora dotze treballs de recerca de batxillerat al seu fons local
-
Cultura i Mitjans Els municipis de l'oest del Bages impulsen el projecte comunitari Patrimoni Obert
-
Cultura i Mitjans El 6è Congrés Internacional de Geologia i Mineria Ambiental celebra a Súria les seves primeres sessions de treball
-
Cultura i Mitjans Santpedor restaura una col·lecció de 90 pergamins reials dels segles XIV al XVI
-
Cultura i Mitjans Navarcles arrenca el pla per protegir el seu patrimoni: visita exhaustiva per identificar els béns a conservar
-
Cultura i Mitjans Sallent dona el tret de sortida a les Enramades amb disset espais engalanats