Encara hi ha places disponibles per al sopar concert de dijous vinent al Passeig amb l'Orfeó Manresà. L'acte tornarà a unir música i gastronomia en el que ja s'ha convertit en una de les activitats centrals de l'estiu al Passeig de Manresa. Serà a partir de 2/4 de 10 del vespre al restaurant Passeig i té un preu de 30 euros. Per reserves, cal trucar al 93 876 91 61 o bé enviar un correu electrònic a info@quinpasseig.com.
Al llarg del sopar, els plats s'aniran alternant amb la intepretació de peces musicals escollides especialment per acompanyar el menú. La part gastronòmica es complementa amb un maridatge amb cervesa Damm Inedit. El menú que se servirà començarà amb un pica-pica de cruixent de verdures, arròs salvatge i sticks de fruits secs. A continuació se serviran unes tapes d'albergínia blanca i poma verda, oli de gingebre i pinyons amb amanida de llimona; i bacallà confitat al romaní. El primer plat serà un got de cua de bou amb parmentier de patata a la vainilla i, el segon, una sarsuela. El sopar s'acabarà amb unes postres a base de mousse de mató inèdit (mar i muntanya) i gormanderies amb el cafè.
L'Orfeó, per la seva banda, interpretarà peces clàssiques i populars, d'autors com Mozart, Henri Mancini o Enric Morera.
Queden places per al sopar concert de l'Orfeó Manresà al Passeig
Cultura i Mitjans
Es farà el proper dijous 26 de juliol a 2/4 de 10 del vespre
ARA A PORTADA
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
20 de juliol de 2012 a
les 16:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El retaule de Sant Marc i el frontal florentí tornen dimarts del Prado a la Seu
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós organitza una Setmana Jove amb tallers, oci i concert de cloenda
-
Cultura i Mitjans
L'Orquestra Simfònica Sant Cugat interpretarà «La Novena» de Beethoven diumenge al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El musical «El fil invisible», basat en el conte de Míriam Tirado, torna dissabte al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Oceano Valiente guanya amb «Pla B» el Premi Jove de Microteatre d'Els Carlins
-
Cultura i Mitjans
La companyia Els Carlins reinventa el drama d'«Agost» amb una comèdia de teatre dins del teatre
