Encara hi ha places disponibles per al sopar concert de dijous vinent al Passeig amb l'Orfeó Manresà. L'acte tornarà a unir música i gastronomia en el que ja s'ha convertit en una de les activitats centrals de l'estiu al Passeig de Manresa. Serà a partir de 2/4 de 10 del vespre al restaurant Passeig i té un preu de 30 euros. Per reserves, cal trucar al 93 876 91 61 o bé enviar un correu electrònic a info@quinpasseig.com.
Al llarg del sopar, els plats s'aniran alternant amb la intepretació de peces musicals escollides especialment per acompanyar el menú. La part gastronòmica es complementa amb un maridatge amb cervesa Damm Inedit. El menú que se servirà començarà amb un pica-pica de cruixent de verdures, arròs salvatge i sticks de fruits secs. A continuació se serviran unes tapes d'albergínia blanca i poma verda, oli de gingebre i pinyons amb amanida de llimona; i bacallà confitat al romaní. El primer plat serà un got de cua de bou amb parmentier de patata a la vainilla i, el segon, una sarsuela. El sopar s'acabarà amb unes postres a base de mousse de mató inèdit (mar i muntanya) i gormanderies amb el cafè.
L'Orfeó, per la seva banda, interpretarà peces clàssiques i populars, d'autors com Mozart, Henri Mancini o Enric Morera.
Queden places per al sopar concert de l'Orfeó Manresà al Passeig
Es farà el proper dijous 26 de juliol a 2/4 de 10 del vespre
Ara a portada
Publicat el 20 de juliol de 2012 a les 16:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives
-
Cultura i Mitjans Toni Soler debat sobre Jordi Pujol en una projecció especial de «Parenostre» al Bages Centre