Rajadell es troba aquest cap de setmana immers en la Festa de Sant Sebastià, la seva Festa Major d'Hivern. Una celebració que ha servit aquest dissabte per a la presentació del mapa de patrimoni cultural del municipi, un estudi complet i exhaustiu del patrimoni cultural i natural de Rajadell. La presentació ha anat a càrrec del seus autors, Xavier Menéndez i Pedro Barbado.
També aquest dissabte, el mag Jordi Quimera ha ofert l'espectacle de màgia familiar Martingales, on ha harmonitzat misteri i sorpresa amb la màgia més divertida
Ja a la nit, el grup de teatre de l'ACR de Fals representarà l'obra Tot té un preu a partir de les 10 del vespre a la Sala. Uns treballadors d'una exitosa empresa que han comès un delicte fiscal i han de discutir qui i com ho pagaran. S'explica la situació que es desencadena i com reaccionen les persones que semblaven una gran família quan cadascú se sent acorralat. On queda l'amistat? Quines situacions passades reapareixen i què pot representar tot això per afrontar el futur?
Diumenge serà el torn del primer trofeu múxing de Rajadell, una cursa de diferents categories de vehicles lleugers tibats per gossos i canicros, atletes corrent amb gossos, dintre de la lliga catalana de canicros. Es podrà seguir a partir de 2/4 de 9 des dels Plans de Can Balart.
Finalment, a les 12 del migdia, la celebració eucarística tancarà la Festa de Sant Sebastià amb la benedicció de la coca i els panets. Tot seguit tindrà lloc l'actuació dels bastoners de Rajadell, els morterets i el tradicional ball de la coca amb música en directe.
Rajadell s'endinsa aquest cap de setmana en la Festa de Sant Sebastià
Cultura i Mitjans
Amb la presentació del mapa de patrimoni cultural, diversos espectacles i una cursa de muxing
ARA A PORTADA
-
Societat Més de 29.000 alumnes del Bages i el Moianès tornaran dimarts a les aules en un inici amb vaga Pere Fontanals
-
Societat Els sindicats d'educació acusen direccions de la Catalunya Central d'anul·lar acords de claustre Pere Fontanals
-
Societat L'Assemblea Educativa del Bages crida a la vaga: «Sense recursos no es pot començar amb normalitat» Pere Fontanals
-
Societat Manresa destina més de 321.000 euros aquest estiu a millorar les escoles públiques Pere Fontanals
-
Societat Manresa amplia l'oferta d'extraescolars municipals amb noves activitats per al curs 2026-2027 Pere Fontanals
Publicat el
15 de gener de 2022 a
les 19:08
Actualitzat el
16 de gener de 2022 a les
00:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa incorpora 25 obres de Coloma Medina i Lluís Garcia Oliver
-
Cultura i Mitjans
MoMa Espai Cultural inaugurarà dijous «Patrons i Matrius» de Sònia Segura
-
Cultura i Mitjans
Les Arts en Marxa s'estrena a Calders amb 240 espectadors
-
Cultura i Mitjans
Santpedor commemorarà la Diada amb una xerrada sobre el català i l'ofrena floral
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós dedicarà la caminada de setembre a descobrir el patrimoni de Can Figueras
-
Cultura i Mitjans
Castellbell commemora l'Any Gaudí amb una visita a la Sagrada Família de la Bauma
