Ramon Cases guanya el concurs de microrelats organitzat pel PDECat Bages

Publicat el 14 de juny de 2021 a les 22:49
Actualitzat el 14 de juny de 2021 a les 22:54
El PDECat Bages ha celebrat la cinquena edició del concurs de microrelats inspirats en la Diada de Sant Jordi, anomenat #microdrac2021. Aquest concurs té per objectiu estimular la creativitat artística dels participants, a la vegada que es ret homenatge a un dia tan nostrat pels catalans i les catalanes, com és el dia de Sant Jordi

El jurat ha escollit com a millor microrelat La petite mort de Ramon Cases. El jurat, a més, ha decidit atorgar un accèssit per l'obra Somriu d'Albert Tatjé. Finalment, aquest passat cap de setmana, a la seu del PDECat Bages, se'ls ha pogut fer entrega dels premis, combinant lectura i vi de denominació d'origen Pla de Bages.

El jurat del #microdrac2021 ha estat format per un membre d'Òmnium, un docent en l'àmbit de filologia catalana i un filòsof.