Ignasi Sala i Gemmà Solà, en representació de Fogons del Bages, han seleccionat unes receptes pensades per a que el Tomàquet de la Comarca en sigui el protagonista. Les van presentar en el showkooking organitzat per We Love Cooking i www.mengembages.coop en els actes de celebració de la primera Festa del Tomàquet del Bages, organitzada per l'Ajuntament de Manresa, mengemBages, Proper, tomating.com i amb el suport del Rebost del Bages, Diputació de Barcelona i la Xarxa Productes de la Terra.
Durant tot l'agost diferents restaurants del Bages se sumen a la festa posant el tomàquet bagenc com a protagonista de la seva carta. NacióManresa us ofereix una recepta de tomàquet cada dilluns i cada dijous d'aquest mes. Que aprofiti!
Escaldar tomàquet
Preparació
1- Traiem el peduncle del tomàquet i fem una creu amb un ganivet a l'altre extrem.
2- Posem una olla amb aigua a bullir i també preparem un recipient amb aigua i gel.
3- Quan l'aigua arrenca el bull hi posarem el tomàquets. El temps varia segons la mida del tomàquet, però un senyal de que ja es pot retirar es que on em fet la creu la pell ja es comença a separar.
4- Seguidament el posem al recipient que tenim l'aigua freda.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’agost de 2017 a les 00:00
Actualitzat el 26 d’agost de 2017 a les 10:59
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cap d'Any festiu a Sant Fruitós amb activitats familiars i música en directe al pavelló
-
Cultura i Mitjans
Ràdio Santpedor estrena «La Tarda», un magazín mensual per recuperar la ràdio local
-
Cultura i Mitjans
El Teatre del Foment Cultural de Súria celebra el seu centenari coincidint amb Els Pastorets
-
Cultura i Mitjans
Moià inaugura Cal Comadran, el nou equipament cultural que recupera el llegat tèxtil
-
Cultura i Mitjans
El Parc de Nadal del Món del Joc obre a Santpedor amb zones d'esport, jocs i sorpreses
-
Cultura i Mitjans
Cancel·lades les funcions del 26 i 27 de desembre de la Nit Viva de Fonollosa i del Pessebre Vivent del Bages
