Ignasi Sala i Gemmà Solà, en representació de Fogons del Bages, han seleccionat unes receptes pensades per a que el Tomàquet de la Comarca en sigui el protagonista. Les van presentar en el showkooking organitzat per We Love Cooking i www.mengembages.coop en els actes de celebració de la primera Festa del Tomàquet del Bages, organitzada per l'Ajuntament de Manresa, mengemBages, Proper, tomating.com i amb el suport del Rebost del Bages, Diputació de Barcelona i la Xarxa Productes de la Terra.
Durant tot l'agost diferents restaurants del Bages se sumen a la festa posant el tomàquet bagenc com a protagonista de la seva carta. NacióManresa us ofereix una recepta de tomàquet cada dilluns i cada dijous d'aquest mes. Que aprofiti!
Quètxup de tomàquet casolà
Ingredients
- 400grs. Tomàquet natural escaldat
- 75 gr. Sucre morè
- 1/2 culleradeta de canyella pols
- 1 1⁄2 culleradetes de sal
- 1⁄2 ceba
- 25 ml oli d'oliva
- 75 ml vinagre blanc
Preparació
1- En una paella posar l'oli, la ceba a dauets i la sal, deixar-ho coure 10 minuts.
2- Afegir la resta d'ingredients, baixar el foc, deixar-ho coure durant una hora
3- Remenar sovint perquè no s'enganxi.
4- Finalment triturar.
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
06 d’agost de 2017 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El 12è Concurs de Teatre Poble de Fals arrenca aquest diumenge amb «Adossats»
-
Cultura i Mitjans El Mujal viurà diumenge la Festa Major en honor de la Santa Creu
-
Cultura i Mitjans
Sant Vicenç celebrarà diumenge l'Aplec de Castellet amb cultura popular i folklore internacional
-
Cultura i Mitjans
Manresa participarà en una gimcana digital europea sobre patrimoni industrial
-
Cultura i Mitjans
El Casino presenta la nova temporada d'exposicions i activitats fins a final d'any
-
Cultura i Mitjans
Més de 90 persones portaran diumenge «El Retaule del Flautista» al teatre Conservatori
