Retribution Gospel Choir faran al Kursaal el seu únic concert a Catalunya

Publicat el 26 de juny de 2013 a les 20:13
Retribution Gospel Choir

La banda de rock americana Retribution Gospel Choir farà a la sala petita del Kursaal de Manresa el seu únic concert a Catalunya el dilluns 28 d'octubre (21h), en el qual presentaran "3", el seu nou disc que portaran per diverses ciutats europees aquests propera tardor en una gira que estan acabant de tancar. L'última actuació que van fer a Catalunya va ser el 9 de juliol del 2011, dins del festival Cruïlla i el 2009 ja van ser un dels caps de cartell del Primavera Club.
 
Retribution Gospel Choir és el projecte paral·lel del guitarrista Alan Sparhawk del grup Low, un dels més coneguts i respectats de l'escena indie actual. Amb Steve Garrington al baix i Eric Polard a la bateria i la veu han aconseguit al llarg dels seus 5 anys de trajectòria ser un grup robust, dinàmic i amb uns directes devastadorament potents. 
 
I, una curiositat. Aquesta banda de rock són, probablement, el grup amb millor forma física del món. Eric Pollard (bateria) és nedador de llargues distàncies i campió d'Ultimate Frisbee amb un passat de basquetbolista a nivell nacional. El baixista Steve Garrington és també un avesat escorta, però en el seu cas la llarga distància és la seva especialitat i Alan Sparhawk, també conegut com a líder del grup de slow rock mormó Low, és un prestigiós jugador de futbol americà.
 
Aquest concert al Kursaal s'organitza en col·laboració amb la plataforma/associació "Raons de pes", dedicada a dinamitzar i acostar les propostes de caracter indie a la ciutat de Manresa.
 
Les entrades per veure els Retribution Gospel Choir es podran comprar a partir del dijous, 29 d'agost a les 18:00h a taquilles, per telèfon i per Internet ( www.kursaal.cat ), com la resta d'espectacles de la sala petita del Kursaal. Com és habitual en els espectacles de la Sala Petita les entrades són sense numerar i costen 12 € (10€ amb el Carnet del Galliner) i 6 € pels menors de 25 anys. A més, hi ha l'oferta 3 x 2, en què comprant 3 espectacles, només se'n paguen 2.