La sala Stroika de Manresa ha tornat a oferir un concert, quasi com els d'abans, després de 19 mesos. El públic ha pogut estar a peu dret però amb la limitació de l'aforament al 70% i l'obligatorietat de presentar passaport Covid i dur mascareta. I ho ha fet sota la batuta de Roba Estesa que ha escollit la Fira Mediterrània per presentar el seu darrer treball: 'Rosa permanent', un ball entre l'electrònica, instruments acústics i sonoritats urban, pop i folk. La banda tarragonina ha fet vibrar a un públic que tenia ganes de ballar i cantar la seva música festiva.
La rebaixa de les mesures per fer front al risc contagis per la Covid-19 ha entrat en vigor en plena Mediterrània. El concert de Roba Estesa era un dels plats forts d'aquesta edició. Va exhaurir les 250 localitats disponibles per a un concert amb públic assegut i l'anunci de què es podria fer a peu dret i, per tant, augmentar l'aforament, ha permès que molts dels que s'havien quedat sense entrada finalment no s'hagin perdut l'estrena de la nova entrega de les tarragonines.
[h3]Nous estils[/h3]
El públic de la Stroika ha vibrat amb la nova proposta de la banda. També les protagonistes reconeixien estar "nervioses" i amb ganes de poder presentar el treball en viu en unes condicions "més normals". I una vegada i una altra, reclamaven als assistents que no deixessin d'aprofitar l'ocasió per "ballar".
Sense perdre la seva essència tradicional, amb Rosa permanent les tarragonines s'han decantat per noves sonoritats i temàtiques més emocionals que narratives. Un disc de deu cançons on mantenen la línia sonora que encetaven amb l'EP Dolors, l'any passat, però explorant estètiques i estils fins ara desconeguts, un diàleg entre l'electrònica i l'estil propi de la banda.
Després de la presentació del disc a la Mediterrània de Manresa, Roba Estesa farà una gira de presentació que començarà el 3 de desembre a la Sala Apolo de Barcelona i que, després de passar per Granollers uns dies més tard, farà parades durant el primer trimestre del 2022 a Bilbao, Vitòria, Hendaia, Pamplona i Madrid, com a primeres ciutats confirmades.
[noticia]99915[/noticia]
[noticia]99901[/noticia]
[noticia]99914[/noticia]
Roba Estesa fa vibrar al públic de la Fira Mediterrània amb l'estrena de «Rosa permanent»
Cultura i Mitjans
Després de 19 mesos, la sala Stroika ha acollit el seu primer concert amb el públic a peu dret
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades del Pere i l'Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
Publicat el
15 d’octubre de 2021 a
les 22:21
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada celebrarà el 19è aniversari de Bon Rotllo amb sardanes
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa incorpora 25 obres de Coloma Medina i Lluís Garcia Oliver
-
Cultura i Mitjans
MoMa Espai Cultural inaugurarà dijous «Patrons i Matrius» de Sònia Segura
-
Cultura i Mitjans
Les Arts en Marxa s'estrena a Calders amb 240 espectadors
-
Cultura i Mitjans
Santpedor commemorarà la Diada amb una xerrada sobre el català i l'ofrena floral
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós dedicarà la caminada de setembre a descobrir el patrimoni de Can Figueras
