El músic Rodrigo Cuevas portarà el seu nou disc, titulat La Romería, a la Fira Mediterrània de Manresa. L'artista asturià és el primer nom que s'avança de la programació de la 26a edició del certamen, que tindrà lloc a la capital del Bages del 5 al 8 d'octubre. Aquest divendres s'han posat a la venda les entrades per a l'espectacle, que tindrà lloc a la sala gran del Kursaal el 7 d'octubre.
Precisament, aquest divendres, Cuevas ha tret el primer tema del disc, titulat Mas animal. No és el primer cop que Cuevas visita la Mediterrània. De fet, l'any 2020, ja va estrenar la proposta Labores, un homenatge a les feines rurals d'Astúries.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8cqfBayDi7w[/youtube]
Rodrigo Cuevas, primer nom de la 26a edició de la Fira Mediterrània
Cultura i Mitjans
El certamen se celebrarà a Manresa del 5 al 8 d'octubre
ARA A PORTADA
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
-
-
Política Junts per Manresa reclama revisar els contenidors massa a prop dels habitatges per prevenir incendis Pere Fontanals
-
Publicat el
15 d’abril de 2023 a
les 19:11
Actualitzat el
05 d’octubre de 2023 a les
10:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sis anys sense Lluís Calderer: 16 vídeos recuperen una entrevista sobre la seva trajectòria cívica i cultural
-
Cultura i Mitjans
L'itinerari del Camí Oliba per Viladordis protagonitzarà la nova caminada Bages-Geoparc
-
Cultura i Mitjans
L'Orfeó Manresà celebrarà 125 anys d'història amb una vintena d'actes i un gran espectacle final
-
Cultura i Mitjans
Voilà al Cobert torna a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música i gastronomia
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Sant Miquel tornarà a omplir Santpedor d'activitats populars, cultura i productes ecològics
