La família Tous amb els ballarins de Víctor Ullate. Foto: MEES
La família Tous i representants de la firma Rolex van oferir divendres al vespre a la sala petita del Kursaal una recepció adreçada als seus clients, com a cloenda de la vetllada que havia començat amb la representació de l'espectacle Wonderland, a càrrec de la companyia de dansa de Víctor Ullate.
Cal recordar que Tous, distribuidora dels dissenys Rolex, va néixer justament a la capital del Bages, concretament a la botiga que la firma encara conserva al cèntric carrer del Born de Manresa. És en aquest sentit que Tous, juntament amb Rolex, van volger agrair als seus clients la confiança depositada amb aquesta celebració a la sala petita del Kursaal; alhora que han donat a conèixer la seva sensibilitat i vocació de servei al territori donant suport als espectacles de dansa que programa el Kursaal.
I és que gràcies al seu suport i implicació, l'equipament pot fer pujar dalt de l'escenari de la sala gran les més destacades companyies i artistes d'aquesta disciplina artística. Durant aquesta temporada han passat pel Kursaal, concretament, la Companyia de Dansa María Pagés, el Ballet de Monterrey i el mateix Víctor Ullate Ballet.
La família Tous i els responsables de Rolex van poder saludar i felicitar el ballarí i coreògraf Víctor Ullate, així com els ballarins de la companyia que va oferir Wonderland al Kursaal.
Rolex i Tous aposten per la programació de dansa del Kursaal
Després de l'espectacle "Wonderland" a càrrec de la companyia de Víctor Ullate, Rolex i Tous van oferir als clients una recepció a la sala petita del Kursaal
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’abril de 2011 a les 17:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal de Manresa tanca el 2025 amb les millors xifres de la seva història
-
Cultura i Mitjans
Súria suspèn actes de la Festa de Sant Sebastià pel dol oficial per l'accident ferroviari de Còrdova
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal del Bages impulsa el català al comerç amb la campanya «Digue-ho en català!»
-
Cultura i Mitjans
Andreu Noguero i Manu Barreiro guanyen el 16è Premi Fotogràfic Memorial Modest Francisco
-
Cultura i Mitjans
L'Ajuntament de Manresa adquireix un nou piano de cua de gamma alta per al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Les enginyeres Estel Blay i Anna Bach rebran el 6è Premi Rosa Argelaguet i Isanta
