Dyango serà al Kursaal la propera temporada
Artistes de talla internacional com la petita de la saga Flores Rosario (12 de febrer), el cantant català Dyango, que serà a Manresa el dia de la Mare, el terrassenc Sergio Dalma (3 d'abril), l'acordionista irlandesa Sharon Shannon (4 de febrer) o el compositor i pianista Carles Cases (2 d'abril)... actuaran aquesta primera temporada del 2011 a la sala gran del Kursaal de Manresa. Serà dins del marc d'una programació de luxe, que també portarà al teatre artistes locals com Els Convidats (15 de gener), que s'acomiaden dels escenaris aquest mes de gener, Santi Arisa (6 de març) amb el seu espectacle "Tot és en tot" que posa músiques a poemes de Martí i Pol, i la Beth (18 de febrer), amb el seu treball "Segueix-me el fil". També hi haurà propostes com "Somiatruites" dels polifacètics Pascal Comelade i Albert Pla (25 de març), el concert de Tomeu Penya (13 de febrer) en què presentarà el seu disc "30 anys després", la proposta de músiques de "Prop del mar" que ens faran arribar Nina i el grup d'havaneres Port Bo (30 de gener), a més a més del concert d'Albert Guinovart i la Cobla Girona (26 de març), i "Chocolat" (20 de maig), una proposta fresca del grup Divinas que ens portarà pels clubs novaiorquesos dels anys 30.
Tota una programació amb 13 espectacles musicals de diversos estils i gèneres musicals, que respon a la volutat del Kursaal d'oferir a la ciutat i la Catalunya central propostes per a públics molt diversos, de qualitat, i a l'alçada de les possibilitats d'aquest equipament.
Les entrades per als espectacles del Toc de Música es posaran a la venda el dissabte, 15 de gener a partir de les 11 del matí a taquilla, per telèfon (93 8723636) i per internet (www.kursaal.cat).
TOC DE MÚSICA. Primer semestre 2011
Diumenge, 15 de gener – ELS CONVIDATS (15 euros)
Diumenge, 30 de gener – NINA & PORT BO (15 euros)
Divendres, 4 de febrer – SHARON SHANNON (26 euros)
Dissabte, 12 de febrer – ROSARIO (34 euros)
Diumenge, 13 de febrer – TOMEU PENYA (20 euros)
Dissabte, 18 de febrer – BETH (20 euros)
Diumenge, 6 de març – SANTI ARISA – Tot és en tot (15 euros)
Diumenge, 25 de març – ALBERT PLA I PASCAL COMELADE (20 euros)
Dissabte, 26 de març – ALBERT GUINOVART I COBLA GIRONA (18 euros)
Divendres, 2 d'abril – CARLES CASES (20 euros)
Dissabte, 3 d'abril – SERGIO DALMA (28 euros)
Diumenge, 1 de maig – DYANGO (28 euros)
Divendres, 20 de maig – CHOCOLAT! (15 euros)
Rosario, Dyango, Sergio Dalma, Beth, Carles Cases o Tomeu Penya, el 2011 en el Kursaal
Seran un total de 13 concerts que combinen artistes de talla internacional amb formacions locals de diversos gèneres i estils musicals
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2010 a les 20:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Biblioteca del Casino incorpora dotze treballs de recerca de batxillerat al seu fons local
-
Cultura i Mitjans Els municipis de l'oest del Bages impulsen el projecte comunitari Patrimoni Obert
-
Cultura i Mitjans El 6è Congrés Internacional de Geologia i Mineria Ambiental celebra a Súria les seves primeres sessions de treball
-
Cultura i Mitjans Santpedor restaura una col·lecció de 90 pergamins reials dels segles XIV al XVI
-
Cultura i Mitjans Navarcles arrenca el pla per protegir el seu patrimoni: visita exhaustiva per identificar els béns a conservar
-
Cultura i Mitjans Sallent dona el tret de sortida a les Enramades amb disset espais engalanats