Dyango serà al Kursaal la propera temporada
Artistes de talla internacional com la petita de la saga Flores Rosario (12 de febrer), el cantant català Dyango, que serà a Manresa el dia de la Mare, el terrassenc Sergio Dalma (3 d'abril), l'acordionista irlandesa Sharon Shannon (4 de febrer) o el compositor i pianista Carles Cases (2 d'abril)... actuaran aquesta primera temporada del 2011 a la sala gran del Kursaal de Manresa. Serà dins del marc d'una programació de luxe, que també portarà al teatre artistes locals com Els Convidats (15 de gener), que s'acomiaden dels escenaris aquest mes de gener, Santi Arisa (6 de març) amb el seu espectacle "Tot és en tot" que posa músiques a poemes de Martí i Pol, i la Beth (18 de febrer), amb el seu treball "Segueix-me el fil". També hi haurà propostes com "Somiatruites" dels polifacètics Pascal Comelade i Albert Pla (25 de març), el concert de Tomeu Penya (13 de febrer) en què presentarà el seu disc "30 anys després", la proposta de músiques de "Prop del mar" que ens faran arribar Nina i el grup d'havaneres Port Bo (30 de gener), a més a més del concert d'Albert Guinovart i la Cobla Girona (26 de març), i "Chocolat" (20 de maig), una proposta fresca del grup Divinas que ens portarà pels clubs novaiorquesos dels anys 30.
Tota una programació amb 13 espectacles musicals de diversos estils i gèneres musicals, que respon a la volutat del Kursaal d'oferir a la ciutat i la Catalunya central propostes per a públics molt diversos, de qualitat, i a l'alçada de les possibilitats d'aquest equipament.
Les entrades per als espectacles del Toc de Música es posaran a la venda el dissabte, 15 de gener a partir de les 11 del matí a taquilla, per telèfon (93 8723636) i per internet (www.kursaal.cat).
TOC DE MÚSICA. Primer semestre 2011
Diumenge, 15 de gener – ELS CONVIDATS (15 euros)
Diumenge, 30 de gener – NINA & PORT BO (15 euros)
Divendres, 4 de febrer – SHARON SHANNON (26 euros)
Dissabte, 12 de febrer – ROSARIO (34 euros)
Diumenge, 13 de febrer – TOMEU PENYA (20 euros)
Dissabte, 18 de febrer – BETH (20 euros)
Diumenge, 6 de març – SANTI ARISA – Tot és en tot (15 euros)
Diumenge, 25 de març – ALBERT PLA I PASCAL COMELADE (20 euros)
Dissabte, 26 de març – ALBERT GUINOVART I COBLA GIRONA (18 euros)
Divendres, 2 d'abril – CARLES CASES (20 euros)
Dissabte, 3 d'abril – SERGIO DALMA (28 euros)
Diumenge, 1 de maig – DYANGO (28 euros)
Divendres, 20 de maig – CHOCOLAT! (15 euros)
Rosario, Dyango, Sergio Dalma, Beth, Carles Cases o Tomeu Penya, el 2011 en el Kursaal
Seran un total de 13 concerts que combinen artistes de talla internacional amb formacions locals de diversos gèneres i estils musicals
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
-
Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
Publicat el 14 de desembre de 2010 a les 20:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
-
Cultura i Mitjans
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
-
Cultura i Mitjans
UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
-
Cultura i Mitjans
Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC
-
Cultura i Mitjans
La UPC Manresa combinarà ciència, robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència
