L'artista bagenca Roser Oduber inaugurarà el proper dijous a les 7 de la tarda la seva mostra Límits, que s'exposarà, al Tinglado 1 del Moll de Costa del Port de Tarragona. La mostra romandrà oberta fins al 3 de juliol de 2022.
Dos fragments que il·lustren una exposició amb gran sentit crític, que reflexiona sobre la nostra relació amb el planeta i els seus límits, on Oduber ens parla també dels límits geològics, una frontera entre Artés (Bages)i els seus colors vermells dels minerals amb denominació d'origen Formació Artés i la calç dels forns on viu, a Calders (Moianès).
L'artista explica: "Camino entre dos colors, blanc i vermell. A cada costat dos minerals, dues terres amb orígens comuns i temps diferents. Textures i llenguatges que conviuen fronterers de dos municipis, Calders i Artés. Passeig i trànsit per molts habitants aliens a aquest canvi, transporten pedres i pols d'un lloc a l'altre, hibridant el paisatge. Entremig un seguit de espais comunicants, colors entre calç i argiles. Romeries contemporànies de límits invisibles. Límits i no límits de llocs i no llocs, per expressar allò que ens separa i ens agermana, la Terra".
Roser Oduber exporta el seu «Límits» al Moll de Costa del Port de Tarragona
L'artista bagenca explota el blanc i el vermell de dues terres properes amb orígens comuns i temps diferents, les d'Artés i les de Calders
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de maig de 2022 a
les 21:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sor Lucía Caram obrirà les portes del convent de Manresa a Mercedes Milá per a La 2
-
Cultura i Mitjans
Manresa es converteix en el primer mur polític contra la «segregació lingüística» a l'escola
-
Cultura i Mitjans
El Traspunt estrena a Cardona una comèdia sobre pisos turístics i convivència caòtica
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós premia la imaginació de 193 alumnes al concurs literari Montpetit
-
Cultura i Mitjans
Joan Maria Pou protagonitzarà una nova edició dels Pessics de Vida a Manresa
-
Cultura i Mitjans
El Cicle Gaudí porta «Estrany riu» a vuit municipis del Bages i dos del Moianès
