El Premi Bages de Cultura 2021, instituït per Òmnium Bages-Moianès, serà atorgat a l'artista Roser Oduber Muntañola el proper 26 de novembre, a les 19 h, al saló de sessions de l'Ajuntament de Manresa. En aquesta ocasió, la figura de la premiada serà glossada per l'escriptor calderí Lluís Cerarols, exdirector dels Serveis Territorials de Cultura a la Catalunya Central. Aquesta és la 39a edició del Premi Bages de Cultura, un guardó que té com a finalitat distingir una persona de la cultura bagenca per la seva tasca de divulgació dins el seu àmbit artístic i cultural.
L'acte es tancarà amb l'actuació de la cantant manresana Berta Sala. Per poder assistir a l'acte cal sol·licitar una invitació a partir de demà divendres, 19 de novembre, enviant un correu electrònic a protocol@ajmanresa.cat o trucant al telèfon 938 782 313.
El jurat del Premi Bages de Cultura 2021 ha destacat la implicació de Roser Oduber en la constitució de l'Associació d'Artistes Visuals de la Catalunya Central, l'objectiu de la qual és donar a conèixer artistes del territori per poder incidir en les polítiques culturals, i la creació posterior de la Taula de les Arts Visuals de la Catalunya Central, de la qual en va ser la primera presidenta.
El jurat també ha remarcat el seu reconegut prestigi com a creadora en el terreny pictòric i la seva voluntat de fer arribar al màxim de gent possible projectes artístics construïts amb perspectiva de gènere i respecte per l'entorn.
Roser Oduber rebrà el Premi Bages de Cultura 2021 al saló de sessions de l'Ajuntament de Manresa
L'acte, que serà el proper divendres, es clourà amb l'actuació de la cantant manresana Berta Sala
- Roser Oduber, Premi Bages de Cultura 2021 -
- Arxiu particular
ARA A PORTADA
-
La Transéquia tornarà a mobilitzar milers de persones al voltant de la Séquia el 15 de març Pere Fontanals
-
El Bages reforça la recuperació econòmica amb més llocs de treball i empreses de major dimensió Redacció
-
-
La PAHC denuncia l'Ajuntament de Sant Fruitós a la Síndica per negar-li el padró a una mare i la seva filla Pere Fontanals
-
Publicat el
21 de novembre de 2021 a
les 18:45
Actualitzat el
21 de novembre de 2021 a les
21:05
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La CGT Manresa refunda «El Trabajo», històric portaveu de la CNT al Cardener i l'Alt Llobregat
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebra la Festa de Sant Antoni amb uns Tres Tombs multitudinaris
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages viu un Carnestoltes multitudinari amb rues i música fins a la matinada
-
Cultura i Mitjans
Manel Camp i Carles Cases: música i art en majúscules
-
Cultura i Mitjans
Gairebé 1.500 visitants celebren el segon aniversari del Museu del Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros
