Aquest abril arrenca el mes dedicat a la cultura, Abril, mes de la cultura, que és el programa que des de la regidoria de Cultura i Festes de l'Ajuntament Sallent, conjuntament amb entitats i col·lectius de la vila, han creat amb la voluntat de presentar un programa farcit d'actes de diferents disciplines. Un mes on el nostre poble s'omplirà de cultura, dansa, música, teatre, exposicions, presentacions de llibres i actes infantils.
Alguns dels actes a destacar són la producció del musical L'ogre verd de l'EMM Cal Moliner (2 d'abril), el taller de tècniques d'improvisació de teatre a càrrec de la sallentina Tàtels Pérez (19 i 26 d'abril), la presentació del segon CD de Jaume Riu amb Lluna Plena (29 d'abril), dos dies de Feria de Abril (30 d'abril i 1 de maig) i una Diada de Sant Jordi al Parc Pere Sallés, Primavera Parc, un dia ple de dansa, música, roses i llibres.
La Diada de Sant Jordi forma part d'aquest programa i comptarà amb dansa, música, gastronomia, llibres i roses, un dia on gaudir del parc ple de cultura i festivitat. Comptarà també amb la 42a Roda Infantil d'esbarts Catalònia amb Esbart Rubí, Esbart Bitrac Dansa, Esbart Dansa Jove de Navàs i Esbart Vila de Sallent. I podrem gaudir de la música de Combo Ara, Jan Bonet, Marta Roma i Carol Duran, i Santi Arisa.
El programa complet d'Abril més de la cultura es consultar en aquest enllaç.
Sallent engega aquest cap de setmana el programa «Abril, mes de la cultura»
Cultura i Mitjans
La producció del musical "L'ogre verd" de l'EMM Cal Moliner donarà el tret de sortida a una programació molt completa
ARA A PORTADA
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
Publicat el
01 d’abril de 2022 a
les 18:53
Actualitzat el
01 d’abril de 2022 a les
19:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés acollirà dissabte una nova audició de sardanes al Parc Municipal
-
Cultura i Mitjans
Castellbell i el Vilar tanca cinc dies de Festa Major amb una elevada participació
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Navarcles concentra aquest cap de setmana els actes de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Moià afronta el cap de setmana gran de la Festa Major amb Els Catarres i cultura popular
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós acollirà una actuació de folklore polonès en les 54es Jornades Internacionals
