Sant Fruitós de Bages ha celebrat del 24 al 30 d'abril, una setmana d'activitats diverses destinades a la gent gran del municipi.
El dinar que es va celebrar divendres al pavelló municipal va tornar a ser aquest any, un dels plats forts de la setmana, amb 300 comensals que hi van assistir. Durant l'acte, es va homenatjar a Concepció Sanfeliu i a Ramon Franch, les dues persones més grans que van assistir-hi i que enguany celebren els seus 91 anys.
Una de les noves activitats del programa d'enguany va ser el cinefòrum, amb la projecció de la pel·lícula Si nos vamos a vivir juntos i el posterior debat sobre totes les facetes de la vellesa, que va ser conduit per Sònia Díaz, de la cooperativa Sienna.
La sortida a Blanes del dijous va fer un ple total d'assistència i els participants van poder visitar el museu Puig i Cadafalch (en comptes del jardí botànic), la llotja i van degustar un dinar al port.
Pel dimecres 26 hi havia programada una Jornada Saludable a la granja Les Pedreres que s'ha posposat pel dimecres 10 de maig. La sortida a peu serà a 2/4 d'una des del Nexe- Espai de Cultura i inclourà un taller amb animals, una sessió d'estiraments saludables i una xerrada sobre seguretat ciutadana a càrrec de la policia local de Sant Fruitós. Les inscripcions cal realitzar-les a l'àrea d'atenció a les persones ubicada al carrer Padró.
La setmana d'activitats va cloure amb una de les activitats més esperades del programa, l'actuació del grup de playback de l'Esplai interpretant l'espectacle La tercera joventut. Tarda d'estrelles. Més de 300 espectadors van gaudir durant les dues sessions que es van realitzar on l'elenc estava format per un grup de gent gran del municipi d'entre 60 i 83 anys que havien estat assajant des del setembre i que van oferir un espectacle d'alta qualitat.
ARA A PORTADA
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Societat ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
Publicat el
05 de maig de 2017 a
les 16:24
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Tomacada de Sant Fruitós reivindicarà dissabte el tomàquet local
-
Cultura i Mitjans
Sant Cugat del Racó celebrarà dissabte la seva Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat es prepara per viure un eclipsi solar històric amb un ampli programa astronòmic
-
Cultura i Mitjans
Maria del Mar Bonet tancarà dissabte la tercera edició de Les Nits de la Duquessa de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebrarà la Festa de Santa Anna amb el Club de Tennis com a nou abanderat
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat entra als dies centrals d'una Festa Major plena de música i tradició
