A partir del pròxim mes de setembre, el Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages es convertirà en una sala de cinema gràcies a l'adhesió del consistori al Cicle Gaudí, per a la promoció i divulgació del cinema català.
Aquest circuit estable de cinema, organitzat per l'Acadèmia del Cinema Català, cedeix mensualment títols recents i reconeguts de cinema català per tal d'apropar-los a tots els públics. Les projeccions es realitzaran el darrer diumenge de cada mes a les 18.30 h, al Teatre Casal Cultural.
[h3]"La dona il·legal" serà la primera projecció[/h3]
La primera de les projeccions, el 26 de setembre, serà el film La dona il·legal, dirigida per Ramon Térmens, un film nominat a dos premis Gaudí en les categories de millor pel·lícula i millor actor secundari.
El preu de les entrades serà de 4,5 euros (general) i de 3 euros (carnet jove, menors de 25 anys i majors de 65 anys) i ja es poden adquirir pel sistema habitual a través de l'enllaç del web i l'APP de l'Ajuntament.
Sant Fruitós de Bages s'adhereix al Cicle Gaudí de cinema
El Teatre Casal Cultural projectarà una pel·lícula catalana cada darrer diumenge de mes
ARA A PORTADA
Publicat el 18 d’agost de 2021 a les 15:44
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Joves del Kursaal conduiran la gala dels Premis Lacetània 2025 al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
El Kapla al Museu torna a omplir i supera els 900 participants en la seva setena edició
-
Cultura i Mitjans
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada
-
Cultura i Mitjans
Cardona s'adhereix a Pueblos de Película per impulsar el turisme de pantalla al món rural
-
Cultura i Mitjans
Àngels Freixanet, pionera del reciclatge artístic, rebrà el Premi Bages de Cultura 2025
-
Cultura i Mitjans
L'Exposició-Subhasta de l'Associació contra el Càncer de Manresa reuneix un centenar d'obres
