La Festa de l'Arròs 2024, que se celebrarà el proper diumenge 11 de febrer, es podrà viure des de totes les seves vessants amb la compra d'un paquet turístic que ha elaborat l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages per tal que les persones vingudes de fora del municipi puguin conèixer tots els detalls de la Festa i descobrir l'oferta turística que disposa el municipi.
En concret s'ha elaborat un paquets turístic que inclou gaudir de l'esmorzar de botifarra a la brasa, visitar les pintures rupestres, entrar a l'espai on es cuina l'arròs, fer un vermut al trenet turístic i dinar un plat d'arròs al Bosquet.
El preu d'aquest paquet d'experiència és de 25 euros per a dues persones. El paquet es pot comprar a traves d'aquest enllaç.
[naciomanresa]
Sant Fruitós elabora un paquet turístic per viure la Festa de l'arròs des de dins
Inclou un esmorzar de botifarra a la brasa, visitar les pintures rupestres, entrar a l'espai on es cuina l'arròs, fer un vermut al trenet turístic i dinar un plat d'arròs al Bosquet
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de febrer de 2024 a les 16:12
Actualitzat el 03 de febrer de 2024 a les 16:17
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys
-
Cultura i Mitjans Pilar Goñi tanca 26 anys de tertúlies amb el comiat del programa «Barra lliure»
-
Cultura i Mitjans Súria viu els dies centrals d'una Festa Major participativa i per a tots els públics
-
Cultura i Mitjans «Hi havia un caliu social a Artés que va facilitar la revolta dels Burots»