Sant Fruitós de Bages viu aquest cap de setmana l'estrena del seu primer Mercat de Nadal, que encara es podrà gaudir diumenge i el proper cap de setmana sota el Cobert de la Màquina de Batre. Durant aquests dies es podrà veure comerç local, productes artesans, gastronomia, música, actes tradicionals i propostes nadalenques a Sant Fruitós.
La plaça Onze de Setembre ha transportat als assistents als mercats tradicionals de Nadal Centreeuropeus amb una vintena de parades de fusta dissenyades per a l'ocasió, llums i decoració nadalenca, i tot plegat presidit per un arbre de Nadal que llueix al bell mig del Cobert.
En aquest màgic escenari, els visitants han pogut comprar productes del comerç local i d'artesania mentre gaudien de diferents propostes gastronòmiques com vi calent, xocolata desfeta o crepes.
L'oferta s'ha completat amb tallers infantils, danses, música, concerts,... que es porten a terme al voltant del majestuós arbre nadalenc. Els més petits de la casa han trobat en aquest espai l'escenari ideal per poder entregar les seves cartes al patge reial.
Aquest primer mercat de Nadal al municipi neix com una iniciativa conjunta entre l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i l'Associació de Comerciants, Sant Fruitós Comerç Actiu, per tal d'oferir una proposta de comerç de proximitat de qualitat durant les festes nadalenques, tant pels veïns i veïnes com pels visitants de la resta de la comarca.
Sant Fruitós estrena Mercat de Nadal sota el Cobert de la Màquina de Batre
Cultura i Mitjans
Durant aquest cap de setmana i el pròxim el cobert s'omple de comerç local, productes artesans, gastronomia, música, actes tradicionals i propostes nadalenques
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern compra el Bloc 8, símbol de la lluita pel dret a l'habitatge a Manresa Pau Espí Solé
-
Política Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8 Pere Fontanals
-
Societat La PAHC Bages reivindica que la compra del Bloc 8 és fruit de la mobilització veïnal Pere Fontanals
-
-
Publicat el
11 de desembre de 2021 a
les 19:20
Actualitzat el
11 de desembre de 2021 a les
19:27
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Joan Anton Català protagonitzarà la Nit de l'Impuls Empresarial de Sant Vicenç de Castellet
-
Cultura i Mitjans
Artés estrenarà el nou espai exterior de Cal Sitges durant la Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Castellbell prepara una Festa Major amb més música, novetats gastronòmiques i activitats familiars
-
Cultura i Mitjans
Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró
-
Cultura i Mitjans
Sant Salvador de Guardiola prepara quatre dies de Festa Major amb música, teatre i tradició
-
Cultura i Mitjans
La música i l'èpica del setge de 1711 tornaran al Castell de Cardona
